RCHeliparts schaalmeeting 2010

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door Bonechopper, 21 nov 2009.

  1. Feagle3

    Feagle3

    Lid geworden:
    12 sep 2007
    Berichten:
    220
    Locatie:
    Dordrecht
    en dat zonnetje kwam er !!, ondanks de druilerige morgen was het een fantastische dag, perfect georganiseerd, super opkomst en vriendelijke deelnemers al dan niet vergezeld van eveneens gezellige aanhang.
    Ook een dikke pluim voor de sponsor die als klap op de vuurpijl ook nog eens met een genereuze verloting ten tonele verscheen en een alleraardigste goodybag bij aanmelding.
    Wat mij betreft mag dit een jaarlijks evenement worden waar ik graag m'n vrije dag voor reserveer, iedereen heel erg bedankt voor een geweldige dag !! ;-)

    Frans
     
  2. Edsheli

    Edsheli

    Lid geworden:
    29 sep 2003
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Swalmen
    Was weer super, bedankt aan de organisatie en natuurlijk BLC
     
  3. heligek

    heligek

    Lid geworden:
    17 feb 2008
    Berichten:
    1.390
    Locatie:
    dordrecht
    en nog wat film materiaal

    deel 1




    deel 2

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  4. Volunteer

    Volunteer

    Lid geworden:
    17 dec 2008
    Berichten:
    525
    Locatie:
    Belgium / Limburg
    Mijn excuses voor de late post maar de meeting was gewoon af.

    Ok we hadden soms slecht weer maar daardoor konden we beter met elkaar leren kennis maken en de heli's eens beter bekijken.
     
  5. PoweRotoR

    PoweRotoR

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    309
    Het was ontzettende mooi wat er getoond werd. Van de flight demo's heb ik enorm genoten. Dank voor de organisatie. Het was in een woord TOP!!
    Eén minpuntje vond ik zelf dat er teveel 3D vliegers bezig waren. Dit behoort volgens mij niet tot de schaalmodellen.

    Voor herhaling vatbaar.

    Groet,
    Han van Beek
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  6. Jan84

    Jan84

    Lid geworden:
    26 aug 2009
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Zoetermeer
    Prachtig evenement.
    Hoop een volgende keer ook een heli mee te kunnen nemen.

    [​IMG]
    Scalemeeting 2 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 1 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 3 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 5 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 6 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 7 by Jan Beimaon Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 8 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 11a by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 10 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 12 by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 11b by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 5b by Jan Beima on Flickr

    [​IMG]
    Scalemeeting 13 by Jan Beima on Flickr
     
  7. pardoez

    pardoez

    Lid geworden:
    3 mei 2007
    Berichten:
    1.463
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Ook ik heb het enorm naar mijn zijn gehad, en al met al toch best een hele mooie dag geweest.
    Top organisatie met zeker niet al te veel regeltjes.
    Volgend jaar zeker weer.....

    Ook van mij 15 foto's.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  8. astonia

    astonia

    Lid geworden:
    12 sep 2008
    Berichten:
    165
  9. bruteforce

    bruteforce

    Lid geworden:
    31 aug 2009
    Berichten:
    1.065
    Locatie:
    Noord Brabant
    Leuke dag met veel mooie heli's:proost:.

    Als minpuntjes wil ik toch wel opmerken dat sommige vliegers de heli niet geheel onder controle leken te hebben en dat er naar mijn idee minder naar het publiek toegevlogen zou mogen worden. En op een schaalmeeting verwacht ik niet doorlopend een 3D demo, dus dat hoeft voor mij volgende keer niet.

    Ik ben wel geinspireerd geraakt door een paar mooie modellen en daar ga ik komende tijd dan ook mee aan de slag. Volgend jaar vlieg ik graag mee met een "echt" schaalmodel, want mijn huidige Mystere is dat natuurlijk niet.

    Hierbij salut aan de mensen van RC heliparts en de vele forumleden die ik gesproken heb:bye:.

    Marco.
     
  10. Jan84

    Jan84

    Lid geworden:
    26 aug 2009
    Berichten:
    25
    Locatie:
    Zoetermeer
  11. Bone

    Bone Guest

    Terugkoppeling

    Hallo allemaal,

    Namens de organisatie van de meeting en gastheer BLC willen we iedereen bedanken voor de gezellige sfeer, de grote opkomst en de wil om, ondanks het slechte weer, toch in zulke grote getalen te komen opdagen. Onze opzet om de hobby samen te delen is gelukt. Ook hebben we onze passie aan het grote publiek kunnen uitdragen, je kon het enthousiasme soms gewoon voelen. BN De Stem heeft een groot artikel in de krant geplaatst.

    We willen iedereen bedanken, groot of klein, static of demo, publiek of vrijwilliger voor een leuke dag die in de namiddag door het zonnetje heerlijk kon worden afgesloten. Ik persoonlijk had graag iedereen even de hand willen schudden en een praatje willen maken maar het kwam er helaas niet van.

    Een bijzonder compliment is er voor de BLC die geheel belangeloos hun veld weer ter beschikking stelde en voor een natje en een droogje zorgde.

    Er zijn heel veel foto's en films gemaakt en we kijken nog even hoe we die kunnen verspreiden.

    Voor volgend jaar zijn ondertussen de voorbereidingen alweer begonnen...... groter, mooier, beter en gezelliger lijkt een utopie te zijn.

    De eerste inschrijving is overigens al binnen: Mathiass Strupf

    Grz. Bonechopper
     
  12. pardoez

    pardoez

    Lid geworden:
    3 mei 2007
    Berichten:
    1.463
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Ja de tweede ook...... BELL-222
     
  13. plantjes

    plantjes

    Lid geworden:
    12 aug 2003
    Berichten:
    1.140
    Locatie:
    Steenwijk NL
    Dan moeten wij kijkers maar eens druk aan de slag..
    Volgend jaar willen wij natuurlijk ook een plekje op het veld en deelname aan de tombola..:p:p:p
    In ieder geval heb ik me prima vermaakt en is me nu volkomen duidelijk wat mijn voorland is en welk model ik graag zou willen bouwen.
    Overigens moeten dan eerst wel een budget vrij gemaakt worden want ik sta toch wel te kijken wat een stukje plastiek en hout moet kosten om je heli slechter te laten vliegen...:p:p:p

    Benno
     
  14. Marcel

    Marcel

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    3.079
    Locatie:
    Tilburg
    Wat een drukte op het veld,goeie opkomst zeg!
    Ik heb ook aardig wat mooie modellen zien staan(en vliegen).

    Vooral die Hind was erg indrukwekkend,het geluid...,de geur....,de looks.... erg mooi!
    Ik zou er bijna zelf een gaan bouwen ....

    Maar ik hou het toch maar bij het 3D vliegen ;-)

    Groeten,
    Marcel
     
  15. Feagle3

    Feagle3

    Lid geworden:
    12 sep 2007
    Berichten:
    220
    Locatie:
    Dordrecht
    Je kan mij ook weer zonder problemen vastpinnen op zondag 11 september 2011 ;-) ,ik kijk er nu al naar uit

    Groeten,

    Frans
     
  16. Wim Parmentier

    Wim Parmentier

    Lid geworden:
    3 mei 2005
    Berichten:
    110
    Locatie:
    De Meern
    Ondanks inderdaad het slechte weer in de ochtend, is het gelukkig ook en heel gezellige dag gewonden, veel mooie schaalheli's gezien. en oh oh wat kon dat jonge jochie lekker 3D vliegen, kreeg er wel de kippevel van.
    Kleine noot voor de organisatie, en ik bedoel eigenlijk degenen die allemaal een meeting organiseren... Probeer het in overleg met elkaar te organiseren, er zijn al niet veel meetings, maar organiseer het dan niet allemaal in een weekend.
    In Duitsland was tegelijk de Niederrhein helidays, maar ook ergens anders in Nederland was tegelijk een helimeeting.
    Overigens wel een echte aanrader tevens hoor die Niederrhein helidays. Zouden volgend jaar veel meer Nederlanders heen moeten gaan. Goeie campeer gelegenheid, gezellig, veel schaalheli's niks moet en veel mag.
    Maar mag ik me hierbij ook al voor het volgend jaar inschrijven?
    Groet, wim Parmentier
     
  17. Blue Bird

    Blue Bird

    Lid geworden:
    28 jan 2007
    Berichten:
    1.731
    Locatie:
    Kalken
    Ondanks het regenweer in de voormiddag is het in Hulten een prachtige schaalhelimeeting geworden. La crème de la crème was present. De organisatie vlekkeloos en smooth.
    Een dikke proficiat voor iedereen die er zijn steentje heeft toe bijgedragen.
    De tientallen tentjes die waren opgesteld zorgden voor een razend gelezellige sfeer. Het weerzien of het voor de eerste keer ontmoeten van forumkennisen deed de dag voorbijflitsen. De schaalhelis die werden voorgevlogen waren om van te snoepen... Kortom, het was een dag waaraan we allemaal nog veel en lang zullen terugdenken en van kunnen nagenieten.
    Het enige wat ikzelf en samen met mij ook vele andere stoorde was het 3D-gerag. Dat er op een schaalhelimeeting enkele 3D-demo's worden gegeven stoort mij totaal niet, maar het was van het goeie teveel.
    Volgend jaar zijn we er met het Vario-team zeker weer bij.

    Heligroeten,

    Nick
     
  18. EricW

    EricW

    Lid geworden:
    22 mrt 2007
    Berichten:
    4.246
    Locatie:
    Raamsdonksveer
    Was een gezellige middag :)
    Leuk om de modellen uit de bouwdraadjes eens in het echt te bekijken en natuurlijk de mensen die ze gemaakt hebben.

    Groetjes
    Eric
     
  19. RC-Modelhelikopters

    RC-Modelhelikopters

    Lid geworden:
    1 sep 2009
    Berichten:
    13
    Was een leuke en gezellige meeting..;)
    Ook de organistatie heeft het perfect gedaan..:cool:

    Foto's heb ik online staan...:pc:

    Frank
    www.rc-modelhelikopters.nl
     
  20. de oude

    de oude

    Lid geworden:
    9 okt 2009
    Berichten:
    311
    Locatie:
    noord limburg
    Hulde aan de organisatie we hebben ondanks het weer enorm genoten en toch nog veel gevlogen ook .
    Er is altijd wel wat aan te merken na een evenement maar dat hou je toch het is een leer proces het is nu de kunst om het vol te houden en jullie zijn mijn inziens op de goede weg .
    Mvg Arie en Arjen .
     

Deel Deze Pagina