RCP-Lightning-Series Indoor offroad Montfort NL)

Ik heb dr helemaal zin in.
Hoop dat de deuren niet te lang openstaan zodat het niet te vochtig is, mn bandjes lossen namelijk niet zo goed.

Kunnen nog wel wat inshrijvingen gebruiken.

Vooral Slash drivers 2wd en 4wd (rijden apart) en natuurlijk 4wd buggy's...

De baan is leuk en niet te simpel, maar zeker héél belangrijk dat de ondergrond zich toppie houdt. De baan ligt er na vandaag nog super in!!!

gaaf
heb er zin in.
ps heb me niet speciaal voor de 2wd shortcourse ingeschreven .?
keuze was er volgens mij ook niet?
vind t geen probleem om tussen de 4wds te rijden hoor:)
horen we morgen wel:)
kom op jongens/meisjes:)
wie wil er nou niet gezelig een dagje rijden
ik zit er ook 3 uur voor in de 1.1 auto:)

Nou was erg leuk weer eens en wedstrijd te rijden, tot de volgende. Iedereen bedankt voor het tillen

hey.
wij zijn ook weer thuis. net binnen:)
moe maar voldaan.
de organisatie had er een leuke baan neer gelegd.
weer wat nieuwe gezichten leren kennen:)
gezelige dag gehad.
tot de volgende:)

wat was het toch weer fijn om op zand te rijden,volgende week in rosmalen is het ook weer feest.
alleen dan zonder baya bug body en hoop ook weer met me SCRT10 want de slash pakt toch een hoop zand op.
er waren maar 3 4x4 shortcourse trucks en dat was wel jammer.
maar van die 3 was ik wel de snelste en dat is het enige waar ik me mee kon vergelijken.

hey, goed toch Roy.
Pascal deed volgens mij ook mee (meneer met bril + sigaar), en die kan toch zeker een stukje rijden, dus dat is niet verkeerd als je die voor kon blijven.

nee hoor helemaal niet verkeerd,ik reed wel de hele tijd op eieren of af en toe ook op een buggy:rolleyes: maarja dat heb ik maar geaccepteerd,op een gegeven moment waren ze wel ziek van die grote wielen van me.
maarja daar kon ik ook niks aan doen ik wilde alleen maar rije:D

Helaas niet, ik zal zondag wel wat meer op de Kiek zetten in Rosmalen

Het is wel rustig hier omtrent de Lightning series...

4 vrienden en ik zijn van plan om ons in te schrijven voor de race op de 22ste.
Nou heb ik vernomen dat que short course inschrijvingen het de vorige keer redelijk magertjes was. (3 deelnemers)

Kan iemand hier zeggen of er deze keer wat meer short course inschrijvingen zijn?

Omdat de meeste zo komen rijden zonder voorinschrijving is het moeilijk te zeggen hoeveel er komen rijden.

De vorige race waren er geen 3 maar een stuk of 12 SC trucks.

ps de 22e is het vrij rijden, en de 23e is het kwalificeren en finales rijden.

Baan houdt dit goed komen vrijwel geen gaten in, ook niet na 2 dagen rijden!!!

bla bla bla.....er waren maar 3 4x4 shortcourse trucks en dat was wel jammer.....bla bla bla

Uhh en dit bericht dan?:confused:
lijkt me toch echt info uit eerste hand... ;)

maar anyway... ik snap dat er op het laaste moment ook inschrijvingen zijn maar maybe was het mogelijk dat iemand van de organisatie hier een antwoord op kon geven over de al reeds ingeschreven short course trucks??

als je met zijn 4 ren al komt, en der zijn der nog wel 3 die die ook komen heb je toch een aardige heat? en op de site staan de huidige inschrijvers

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Wishiej

Ik ben van de organisatie maar dat kun jij ook niet weten zo op het forum.

Inderdaad als er weer maar 4 komen en jullie 3 erbij is er een mooie heat om te rijden. Nu reden de 4wd sc tussen de 4wd buggy's en ik moet zeggen dat viel helemaal niet tegen hoe dat ging, de sc's doen niet zo heel veel onder voor de buggy's die veel wendbaarder zijn.

Maar we denken als we zo de geruchten peilen dat het een stuk drukker wordt als de eerste race...

mooi mooi... nee ik wist het inderdaad niet.

Ik zou de inschrijvingen van 4 van ons zo doorgeven op de site zodat het rijtje snel kan worden aangevuld zodat andere short course rijders ook zien dat er wat meer meerijden deze keer!

greetz en tot volgende week zondag

Back