RCP-Lightning-Series Indoor offroad Montfort NL)

Yo thanks,

Als er misschien een stuk of wat 1:8 electro rijders zijn die willen knallen tijdens de RCP lightning Series in Montfort?
Misschien ff een PB naar me sturen, als er animo voor is kunnen we wel 1 of 2 heats 1:8 invoegen op 22 en 23 januari / en op 19/20 februari.

Hou ook de datum 26 en 27 maart maar vast vrij als je een electro offroad auto hebt en wilt knallen. Zowel 1:10 als 1:8, meer info binnenkort.

Of moeten we inschrijven? ;)

Zodalijk met de vrouw overleggen wat de plannen zijn voor dat weekend maar wellicht kan ik mn B44 gaan testen daar...

je mag ook op de dag zelf inschrijven maar van te voren geeft een beter inzicht natuurlijk, ik ben mijne dagelijks aan het tunen, moet nu eindelijk eens goedkomen (hou niet zo van verliezen :) )

Laatst bewerkt door een moderator:
Thuis de agenda checken of het de zaterdag of zondag gaat worden...
Als het goed is komen we met een man of drie / vier.
Slash 2wd en 4wd. zelf neem ik mijn 1/8 e-truggy ook mee.
Wordt deze ook weer eens gebruikt :rolleyes:

1:10 kan gewoon aankomen, inschrijven is natuurlijk wel handiger voor ons zodat we weten wat er komt opdraven.

@Nard etc.: 1:8 wel ff via pm aanmelden aub om te weten wat er zoal interresse heeft om daar te rijden, als we niks weten wordt het natuurlijk moeilijk...

Geralt

ik denk (maar ga niet over) dat het in de 4wd sc/truggy klasse zit, echter moet er wel een 540 motor in

Geralt, helaas zou ik alleen op de zaterdag kunnen tijdens free-practice. Heb zondag helaas al andere verplichtingen staan. Wordt er dan gewoon door elkaar gereden of zijn er dan ook ''klasses / tijden'' wanneer je mag rijden?

@Dudderie, ja bij de 1:10 4wd truck/SC klasse.

@Nard, ja op zaterdag kun je gewoon rijden met een 1:8 electro, dan is het vrij trainen.

(maar...ik denk wel dat je dan gewoon € 15,- moet afrekenen alvorens te kunnen rijden. Anders is het niet eerlijk tegenover de andere rijders).

tijdens de training zal het niet zo veel kwaad kunnen denk ik, tijdens de westrijd mag er alleen met een 540 motor gereden worden

Laatst bewerkt door een moderator:
Juist Bas, zo is het !!!!

1:10 regelement staat op de website, voldoe je hier niet aan dan kom je met een E-Revo bij de 1:8 uit.

We hoeven ook geen vrienden te maken Gies, (daar zijn andere clubs weer beter in) :D als we maar plezier hebben...

Bdankt Bricks, dan zullen we dat inderdaad in de gaten moeten gaan houden...

We willen niet al teveel regels maar wel dat het een beetje eerlijk blijft onder elkaar.

Back