RCP-Lightning-Series Indoor offroad Montfort NL)

Was zekers fun!!!

Leuke baan (vooral het wasbord) en super georganiseerd weer!!!
Lkkre verwarmde kantine en een mooi resultaat!!!!

Whooohhooooo nr1 SC trucks 4*4 !!!!!

Amai wat een enthousiasme :)

hahaha,

t was vet,cool,apfengeil,supper,toll,

ik had lekker gereden,had alleen weinig grip met mijn minispikes,maar dat mocht de pret niet drukken.volgende x een andere band meenemen.

alles was goed geregeld,het zand van de paardebak was mooi droog,dus de auto was ook niet vies geworden,dus een mooi dagje gehad.

ik baal wel weer goed van de uitslag, ik doe zo mijn best om snel rond te rijden, maar door het oneindig gebeuk in de sc klasse waarin niemand elkaar laat rijden ook al sta je 3 ronden achter was ik keer op keer kansenloos, bah!
Da's wel jammer, maar daar ligt dus nog een taak voor de wedstrijdleiding om dat te beteugelen. Een beetje duwen en trekken hoort wel bij de klasse, maar beuken moet gewoon bestraft worden met bijvoorbeeld een stop and go.

die heeft het al druk genoeg in zijn eentje op zijn vrije dag, ook heeft hij maar 2 ogen, bovendien wil ik niet de schuld afschuiven op de wedstrijdleiding die was in orde :)

Ik snap jou wel BZB maar ook weer niet... schnie schna schnappie???

Ff zonder dollen... al met al vond ik het toch best netjes gaan, tuurlijk word er wat gebotst en bebeukt maar dat is alleen om positie. Wij en dan wil ik niemand beledigen maar zijn toch niet het caliber rijders die 3, 4 rondes bumper aan bumper rijden en wachten op een gaatje om er foutloos te passeren. Als we dat konden waren we wel fabrieksrijders geweest.
Tuurlijk ik vind ook dat de achterblijvers beter kunnen opletten als ze gelapt worden maar ik heb gisteren niet gezien dat er moetwillig mensen van de baan af werden gebeukt.

Ik hou het allemaal maar op onkunde :D van beide kanten.

verders was het een top dag met een leuk en uitdagend parcours!

Wedstrijdleiding (Arjen en andere) Bedankt voor deze top dag!!!

ik schrijf me hier nu wel uit, blijf niet bezig tegen wil en dank iedereen elke dag maar uit te leggen van wat alles iedereen niet begrijpt.

Mag wel zeggen dat er bij de SC idd niet altijd goed opgelet wordt wat andere coureurs doen. Het zijn geen botsauto's. Geef elkaar (en vooral de snellere!) de ruimte, wel zo leuk voor iedereen.

Waren 2 leuke dagen. Lekker racen en gezelligheid. Op naar de volgende.

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat er niet genoeg SC's waren om de klasse te splitsen, met een 2wd ben je dan redelijk in het nadeel bij het betere deurkrukken werk.

Maar ik denk dat iedereen redelijk aan het drukken was, dus heb het maar laten lopen. Enige keer dat ik heb geroepen (lees geschreeuwd) dat het echt uit de hand liep was een gevecht tussen een paar 4wds in de 2de finale.

Voor de rest, was het wel lomp, maar heb ik geen "aanslagen" gezien. Maar zoals gezegd, ik kan helaas ook niet alles volgen.

mvg,
Arjan
WedstrijdlIJding ;)

Laatst bewerkt:
ach je kunt er als rijder mee omgaan of niet. vind je het deurkrukken werk niks. dan moet je ook geen shortcourse rijden..

doen we ook maar als je er af gaat geef je eerder een ander de schuld dan jezelf!
geloof me die fout maakt iedereen wel eens.

met je wagen opzettelijk iemand eraf duwen keurt niemand goed,ook niet in de echte klasse want overal hebben ze regels.

doen we ook maar als je er af gaat geef je eerder een ander de schuld dan jezelf!
geloof me die fout maakt iedereen wel eens.

met je wagen opzettelijk iemand eraf duwen keurt niemand goed,ook niet in de echte klasse want overal hebben ze regels.
Er werd echt wel gebeukt. Goed, maakt mij niet uit (ik rijd die klasse niet (meer)), maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die zich daar aan ergeren.

Maar goed, dit topic is daar de plek niet voor om dat de discussieren 8)

bzb je was wel eerste geworden bij de 2WD maar als je dan weg gaat voor de prijsuitreiking dan loop je een mooie beker mis...

tot de volgende keer weer kerel!

Back