Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat een van de belangrijkste dingen is dat het zaakje waterdicht afgesloten kan worden. De rs4 rally en rs4 sprint hebben een innerbody welke de electronica gedurende een heat aardig droog weten te houden.
Maar de DF03ra van Tamiya gaat volgens zeggen ook aardig. Ook Schumacher heeft geloof ik een mooi rallychassis met innerbody. En zoals Per al zegt, op asvalt gaan veel chassis gelijk op met de RS4. Vorig seizoen had ik het erg moeilijk met een TL01 achter mij. Was alleen wat bots gevoelig, nietwaar R...?
Zou je ook met een Traxxas Rally 1/16 mee mogen doen denk je? (met een gewone silvercan als motor uiteraard.)
Heb namelijk een rally met een hpi true-ten schaal Lancia Stratos body.
de wielen die er onder zitten zijn ook gewoon 1/10 wielen, heeft alleen een iets kortere wielbasis. (spoorbreedte is gelijk.)
jongens.
ik kan evt als er nog gezocht word naar een extra circuit wel een regelen in t noorden.
evt indoor zand paardemanege of outdoor kustgras
Zou je ook met een Traxxas Rally 1/16 mee mogen doen denk je? (met een gewone silvercan als motor uiteraard.)
Heb namelijk een rally met een hpi true-ten schaal Lancia Stratos body.
de wielen die er onder zitten zijn ook gewoon 1/10 wielen, heeft alleen een iets kortere wielbasis. (spoorbreedte is gelijk.)
Ik adviseer je deze vraag via email aan Ted (teds rcshop) voor te leggen, alleen hij kan deze snel beantwoorden…..!!
Da's dus niet de rallycup, maar een clubwedstrijd van de ERCE. Voor alle duidelijkheid.
Da's dus niet de rallycup, maar een clubwedstrijd van de ERCE. Voor alle duidelijkheid.
Gisteren (tijdens de DTC) kort overleg gehad met ERCE over de RC Rallycup winter 2011/2012, we gaan het e.e.a. kortsluiten en hebben binnenkort meer info. De eerste wedstrijd zal n.a.w. op 2 oktober bij ERCE zijn.
Ja, voor je het weet ontbrandt er weer een flamewar over de spelregeltjes....