RcRallyCup Competitie 2010/2011 (RRC)

Men heeft mij wel eens geleerd dat je geen woorden moet gebruiken, als je die niet zelf begrijp, of begrijpbaar in goed Nederlands, aan een ander kan verklaren!!! Flamebait, trol, querulanten, enz, ik weet niet waar jij in afgestudeerd ben??? Gelukkig leef ik een eenvoudig “forumleven”, en ik ben niet van plan om er een studie van te maken, dus……...:wink:

Door wie wordt de Rallycup dit jaar georganiseerd?
Laat deze mensen s.v.p. spreken. Het via-via gebabbel is een absolute garantie tot communicatie storingen en frustratie's.

Het via-via gebabbel is een absolute garantie tot communicatie storingen en frustraties.

Het officiële communicatie kanaal van de rcrallycup (zo ook van de DTC) is niet meer, dit was rcwebmagazine, momenteel is de link op facebook actueel, en wordt geupdate door iemand van de RCRallycup organisatie. (nu een wandelgang gerucht) Er zal weer een soort van internetsite (webpage) komen, maar aangezien deze nog in de maak is (men is aan het brainstormen), kan ik er nog niet veel bruikbaars over kwijt.

De communicatie over de rcrallycup wbt hier op het MBF, is jaren geleden door mij opgestart en onderhouden, deze was in "mijn tijd" altijd al “onofficieel”, ik vertegenwoordig alleen het geruchtencircuit, dus een officiëel statement op jouw eerste vraag, kan ik helaas niet geven!!!

Laatst bewerkt:
waarom niet hier een officieel draadje op het forum? Lekker alles bij de hand en makkelijk te vinden.

waarom niet hier een officieel draadje op het forum? Lekker alles bij de hand en makkelijk te vinden.

:confused::confused::confused: Uhh, dit is het laatste officiële draadje!!!

Even een stukje geschiedenis: van 2006 tot en met 2009 vertegenwoordigde ik op “eigen initiatief” (als fanatieke deelnemer van de rcrallycup, geen functie binnen het bestuur of de organisatie) het eerste “officiële promotie/contact draadje” op het MBF (nu is een dergelijk draadje gemeengoed, destijds was ik een pionier) de rcrallycup had toentertijd een “eigen plekje/afdeling” binnen een concurrerend forum. Er was vanuit het bestuur niet echt animo om hier ook wat te starten (ook had het niet echt sjiek geweest tozv het andere forum), dus was men blij met mijn initiatief voor het promoten van de rcrallycup op het MBF, en bezorgde mij zodoende de laatste nieuwtjes. Hier de link naar het draadje rc-rallycup-voor-rallyautos-monstertrucks-stadium-trucks

Vanaf 2009/2010 tot nu, is de regie in handen van een nieuw aangetrokken bestuurslid “ERBI”, hij is de officiële vertegenwoordiger van de laatste 3 draadjes die hier op het MBF lopen. concept-rcrallycup-2009-2010-a
deze rcrallycup-2009-2010-rrc en waar je nu op zit rcrallycup-competitie-2010-2011-rrc misschien krijgt jouw verzoek wel gehoor, en opent hij weer een nieuw draadje????

Laatst bewerkt door een moderator:
Door wie wordt de Rallycup dit jaar georganiseerd?
Laat deze mensen s.v.p. spreken. Het via-via gebabbel is een absolute garantie tot communicatie storingen en frustratie's.

Je hebt helemaal gelijk Andre, het zou goed zijn dat Ted zich even meldt over hoe en wat het komende seizoen om misverstanden te voorkomen...

Ik ben officieel geen bestuurslid meer maar maak graag reclame als rallyfan..

:confused::confused::confused: Uhh, dit is het laatste officiële draadje!!!

?, je zegt zelf dat het officiele draadje van rcwebmagazine niet meer is. "Het officiële communicatie kanaal van de rcrallycup (zo ook van de DTC) is niet meer"

Dus zijn de draadjes hier niet officieel denk ik dan (zal wel aan mij liggen :confused:), dus een officieel draadje openen en je bent niet meer afhankelijk van derden. Ik ga er dan vanuit dat het MBF gewoon doordraait.

Maar goed, het maakt mij verder ook niet veel uit, was maar een idee.

?, je zegt zelf dat het officiele draadje van rcwebmagazine niet meer is. "Het officiële communicatie kanaal van de rcrallycup (zo ook van de DTC) is niet meer"…….Dus zijn de draadjes hier niet officieel denk ik dan (zal wel aan mij liggen :confused:), dus een officieel draadje openen en je bent niet meer afhankelijk van derden. Ik ga er dan vanuit dat het MBF gewoon doordraait……Maar goed, het maakt mij verder ook niet veel uit, was maar een idee.

Rcwebmagazine is/was een website waarbij de rcrallycup en de DTC waren “ondergebracht”, in het verleden zijn er meer sites geweest waarbij de rcrallycup was ondergebracht, of we hadden soms een eigen website.
Om verschillende redenen zijn deze verloren gegaan, opgeheven of wat voor reden dan ook, beëindigd!! De laatste in de reeks was rcwebmagazine.nl, daarbij is een probleem met de domeinnaam ontstaan voor wat ik begrepen heb, vandaar dat deze niet meer tot onze beschikking is. Er wordt nu naar een wat definitievere oplossing gezocht (buiten een forumdraadje om), maar aangezien de rcrallycup niet over “eigen financiën beschikt” zijn de mogelijkheden beperkt, dus ze waren sowieso altijd al afhankelijk van promotors, derden of vrijwilligers, dat is al de hele geschiedenis van de rcrallycup zo geweest. Voorlopig of tot die tijd is er een experiment met facebook, voor de laatste officiele nieuwtjes of nieuws, maar ook dit is onbekend terrein voor de organisatie, een leerproces over de mogelijkheden zal daar ook spoedig voltrekken, toch wordt dit niet als enig contactorgaan gezien, want niet iedereen zit op facebook!!

De promotie draadjes hier, kan je wel als officiële vertegenwoordiging aanmerken, alleen lag ik uit dat ik geen officiële status heb of had binnen de rcrallycup, bij ERBI was dit wel het geval. Er worden hier wel meer officiële promotie draadjes geopend over evenement bij clubs of dergelijke, door personen die geen officiële status binnen de desbetreffende organisatie of club hebben.

Laatst bewerkt:
Tipje voor de Rally mannen,
de MACH in Heemstede heeft tegenwoordig ook een Rally/Short course buitenbaan met prachtige rijder stelling etc.
zou als ik jullie was, is een kijkje en een mailtje droppen.
cya

Tipje voor de Rally mannen,
de MACH in Heemstede heeft tegenwoordig ook een Rally/Short course buitenbaan met prachtige rijder stelling etc.
zou als ik jullie was, is een kijkje en een mailtje droppen.
cya

Hey Michel leuk iets van je te lezen...ik sprak Jil en vertelde dat je je nu nog meer richt op RC...

Ik heb de baan bij youtube gezien en ziet er idd leuk uit...alleen zit ik niet meer in het 'bestuur' van de rallycup...

Ik zou liever in de lente/zomer/najaar iets willen organiseren op een zaterdag ivm uitgeboekte zondagen, maar krijg weinig respons, waarschijnlijk omdat het gewenning is alleen op zondg wedstrijden te rijden..

klopt RC nu all the way ;)

stja denk dat het op de mach niet uit maakt zaterdag of zondag alles is vrij.

geloof dat er al een groepje mannen bezig zijn voor de indoor baan off-road voor de buitenbaan is alles nog vrij.
hoop je snel weer is te zien
ciao

klopt RC nu all the way ;)

stja denk dat het op de mach niet uit maakt zaterdag of zondag alles is vrij.

geloof dat er al een groepje mannen bezig zijn voor de indoor baan off-road voor de buitenbaan is alles nog vrij.
hoop je snel weer is te zien
ciao

IK heb nog een heel leuk rally idee wat jij misschien ook interessant vindt om in te participeren...;)

Maar dan wel in voorjaar/zomer/najaar...en heeft niets met voorgaande post van mij te maken....

Back