***RcRallyCup winterseizoen 2013/2014***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edit : tekst maar aangepast , gaat om de fun en niet de " strikte" regels en de toon van discussie voeren .

Rest mij nog : suc6 met de rally cup , en iedereen met een rally auto ,voldoet zoals in het reglement in de start post , moet zich inschrijven voor een leuke dag rijden met wat competitie " spirit " erbij .Fun staat vooraan .

Laatst bewerkt:
Hmmm zal toch eerst even het rally cup reglement nog een keer goed doorlezen , wil geen boze Per naast me hebben staan , met alle goede bedoelingen :wink:

:cool:

Hmmm zal toch eerst even het rally cup reglement nog een keer goed doorlezen , wil geen boze Per naast me hebben staan , met alle goede bedoelingen :wink:

:cool:

Goedenavond,

neem het ajb niet allemaal zo serieus over de manier waarop Per kan schrijven, de bedoeling is echt goed, maar het komt er af en toe..., naja je begrijpt me hopelijk en heb met Per in het verleden ook flinke discussies op het forum gehad, omdat ik zijn manier van schrijven ook niet direct begreep...Per is een goede gast, met een groot RcRallyCup hart... ;)

P.s. er staan tijdens de RRC altijd mensen klaar om je helpen, dus laat je ajb niet afschrikken.

Relaxte sfeer in de pits en strijd op de baan and ofcourse having fun is the most important...

Greetzzz

Laatst bewerkt:
Kwou al zeggen, eerste rally in Eindhoven ooit meegedaan van mijn kant en heb niets negatiefs gezien/gehoord en vooral veel plezier gehad samen met mijn zoon en andere rijders,zelfs nog hulp gekregen in de vorm van een leen-reducersleeve zonder morren ook al heb ik m op maat gemaakt terwijl ie niet van mij was.

Vooral zo doorgaan zeg ik ....nu nog wat meer circuits beschikbaar ;)

Heren,
Bedankt voor jullie reactie , echter staat mijn antwoord een paar post terug al, ook de aanpassing op eerdere reacties .
Lees ook eens het gehele topic , daar viert de funfaktor de boven toon :wink:

Eronder zit een tamiya tt01, deze had ik staan na mijn eerste seizoen DTC vorig jaar. Afgelopen jaar met de ta06 rondgereden en de tt01 heeft alleen maar op de plank gestaan. Tot ik op een gegeven moment per toeval op dit topic uitkwam.

Hey flapdrol ;), krijg je die TT01 nog wat hoger op de wielen dan? Op de foto staat ie aardig laag.

Hey flapdrol ;), krijg je die TT01 nog wat hoger op de wielen dan? Op de foto staat ie aardig laag.

Dat komt omdat de body er nog los op zit, er zit 20mm speling tussen de grond en de bodemplaat. Voldoende om er in het bos op de grind/zandpaden mee te rijden.. enige nadeel is dat de auto nu ontzettend vies is. Ik moet dus even nog iets verzinnen om de binnenkant af te dekken (zag al iets van een tupperware bakje ergens langskomen).

Badmuts werkt goed bij 1/8 auto's , bij de 1/10 kan het ook werken maar deze auto's zijn wat kleiner en de badmuts redelijk los zit na montage , ik krijg het 1 en ander niet "lekker" afgedekt . Denk dat een kleiner formaat badmuts wel zal werken .
Weet niet of het "one size fits all" is of dat er ook kleinere maten zijn .

Suc6

En een upperbody van de TB01 dan? Zou die niet aan te passen zijn aan de TT01?
full

Laatst bewerkt door een moderator:
lol,laat ik vandaag net op zoek zijn geweest naar een Punto kap. :P ...
Delta plastik heeft ze op voorraad dus bestelling maar eens doen.
en ja ik heb een achtertuin die niet tot nauweijks gebruikt wordt en vrouwtje zei al dat ik mn gang kon gaan. :P

Zijn leuke kapjes van delta plastic , aber slechte kwaliteit , dun lexaan en niet overal goed vacuum getrokken ....Niet te min weer wat anders dan de lancia',s subaru's,..... :cool:

Beetje verder gezocht op deltaplastic en uitgekomen op URC met een topic over delta plastic en daar gelezen dat ze ook voortaan kappen van 1,5 mm leveren ipv de dunne 1mm.

Voor die 25 euro wil ik de gok wel wagen om met wat anders aan de start van de rally te staan.
Wat ducktape aan de binnenkant wil ook wel helpen met versteviging natuurlijk.

De 1,5 mm leveren ze al een tijdje , Diverse kappen gehad in de 1,5 mm kwali , in 1/8 , ik vond die kappen ook "mager".
Ook niet altijd constant in het vacuum trekken van de kappen en niet overdreven details , maar ja ze zijn wel weer goedkoper dan de gerenommeerde merken ....
Maar voor circa 8 euro meer haal ik wel een kap bij Tamico , die hebben bijna de gehele serie tamiya kappen en daar zitten ook geen 12 in een dozijn bij :wink:

Ben benieuwd naar de Fiat "wrc" .

Zoek als echte liefhebber van Italiaanse auto´s maar eens een leuke fiat rallykap buiten de 124 en 131....en laat ik nu zelf dagelijks in een Grande Punto rondrijden,des te leuker om een mini punto erbij te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back