Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, gelukkig zijn de servo's niet doorgebrand. Daar was ik ook bang voor. Blijkbaar zijn de servo's beveiligd tegen een verkeerd-om-voltage. Ik weet uit ervaring dat een D47 er niet tegen kan.
Titel aangepast op verzoek TS
De uitslag op het hoogteroer had van mij nog iets groter gemogen, maar dan zal ik mechanisch moeten kijken of ik meer tot beschikking heb. De uitslag in de zender is al maximaal. Het zwaartepunt ligt perfect op 93 mm, ik heb voorlopig geen behoefte om het verder naar achteren te halen. Landen doet het vliegtuig zeer langzaam. Bij volle butterfly is max down geven net genoeg, aanduiken is er niet meer bij. Met vol down ging het vliegtuig nog achteruit (20 knopen wind). Als je bij wat hogere snelheid de butterfly vol uit zet boomt het vliegtuig eerst omhoog, ook als je vol down geeft. Niet heel erg, maar je moet het wel even weten.
Deze zal ook op Valkenburg komen. Alleen als ik komend jaar net zo vaak op Valkenburg ben als afgelopen jaar zal hij er niet vaak zijn.....Zien we deze ook op Valkenburg?
Dat ballastsysteem zit standaard niet in de elektro versie, dat is op mijn verzoek geplaatst. Het schijnt dat je zonder ballast heel lang door kan blijven vliegen bij veel wind, maar ik wil graag het verschil merken en nog meer doortrek bij goed weer. Deze kist moest helemaal naar mijn zin worden, en ballast hoort daarbij.Toen ik begon met elektro kon je je niet voorstellen dat je nog 500 gr extra ballast erbij zou willen hebben.