A
alfisti
Guest
ok nou als het zover is dan hoor ik wel voorlopig heb ik nog even werk genoeg voordat ik eraan toe ben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
richard is je zender wel 40mhz? anders kan je problemen krijgen bij controle.
35mhz is alleen toegestaan voor vliegtuigen en helikopters.
hallo marten
als ik bij jou deze onderdelen de regelaar met automatische versnellindsbak en de USM-RC en de upgrade bestel wat gaat mij dat dan kosten.
Alles bij elkaar zal rond de €230,- á €240,- gaan kosten.
ik heb van servonaut de geluidsmodule en de regelaar met lichtfunctie uitgerekend en kom uit op een bedrag van 400 euro ik vind dat wel veel geld.
nog even ter informatie wat ik heb
een tamiya truck scania r620
er zit een standaard motor in van 7,2 volt ik weet niet of dit problemen geeft
Nee... dit geeft geen problemen; echter kan ik je wel aanraden, om voor een langzaamloper te kijken !
Bijv. een truck-puller V2 of een carson truck-motor.
zender van futuba fx18 ik weet niet of deze geschikt is om alles aan te sturen ik heb hem gebruikt voor de heli waar ik mee gevlogen heb ik kan deze zender nog helemaal uitbreiden
Deze zender kun je zeker gebruiken voor alle toepassingen.
Het enige nadeel is wel, je hebt maar een beperkte uitbreidingsruimte...
in vergelijking met een FC-16 bijv.
p.s. je bent goed bezig met al die elektronica
Dank je wel... Wie weet volgen er nog wel meer bruikbare uitbreidingen.
groet richard
Hallo Richard,
In jouw onderstaand bericht zet ik mijn antwoorden er in het rood bij...
@ Robert,
Het geldt in beide gevallen... dus voor wedico en voor tamiya trucks.
Die motor die ik vermelde, die gebruik ik in beide trucks.
Plus daarbij, de motor die ik gebruik, maakt al de helft minder aan omwentelingen !
Een truck-puller maakt ongeveer 6000/RPM, de motor die ik er nu in heb zitten ongeveer 3000/RPM.
Als de volvo in zijn 2e versnelling staat en op volle snelheid is...
Dan moet ik toch al aardig doorlopen.
Volgens mij gaat de King Hauler van tamiya net iets sneller dan de wedico volvo.
Maar het scheelt niet veel.
Ik weet niet zeker of ik een module ga maken, die het mogelijk maakt om ook de 3e te kunnen schakelen.
Zelf heb ik het niet echt direct nodig.
Maar als er genoeg vraag voor is, wil ik daar wel naar kijken.
Het is in elk geval wel mogelijk, om dit ook te kunnen realiseren. (ook voor brushless motoren)
Wie weet... wie weet![]()
Hallo Richard,
Dit bericht is mij totaal ontgaan, maar ik zal je één deze dagen een bericht sturen met alle info...![]()