geen haast doe maar rustig aan begin gewoon met een veron kitje en zie wel hoe het verder gaat lopen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geen haast doe maar rustig aan begin gewoon met een veron kitje en zie wel hoe het verder gaat lopen
Opgelet, indoor gebruikt men de BMFA reglementen!Nog even op de KNVVL site gekeken en deze link geeft alle reglementen.
https://www.knvvl.nl/modelvliegsport/documenten/wedstrijdregelementen
Staat ook vrijevlucht bij dus effe gedownload.
De indoor duurklassen staan er ook in behalve de sainte en profiel schaalmodellen. Wat betreft de indoor schaal volgen we formeel de BMFA reglementen. Nu ontstaat hier een probleem.
Er zijn beste grote wijzigingen doorgevoerd die de boel best wel op de kop zetten. Nu weet ik dat de meeste die een leuk kitje bouwen o.i.d geen zware wedstrijd ambitie hebben maar wel aan de reglementen willen voldoen. Volg daarom de 2019 reglementen of vraag de reglementen die eigenlijk iedereen in Europa volgt, behalve de UK, bij mij op.
Opgelet, indoor gebruikt men de BMFA reglementen!
Nu nog een model kiezen om in de TWEE WEKEN vakantie te bouwen.
Waarom zou het rubber uit de Veron niet geschikt zijn, zie trouwens wel bij de verschillende modellen ook dikker en dunnen rubber zitten.
Denk dat de eerste de FW190 of ME109 wordt , twee mooie leer modellen, beetje als een soort van opoffering.
De Hurricane lijkt me gunstiger en kan dan mooi voor het echte werk.
50 euro? Die van mij kostte 10 maar ik heb wel geen teller... Mijn geheugen is nog jong genoeg.
Ziet er goed uit de spullen van meneer Knight dus als het goed is en ik vind het leuk komt dat wel goed op de wedstrijd.
Heb ook zijn site gevonden dus als de nood hoog is komt dat wel goed.
Eerst maar een model bouwen en daar wat mee stoeien wie weet wordt ik dan gebeten door de bug en gaan we volgas.