Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Update voordat ik ga vliegen.
Ik dacht op zo'n 2 kg uit te komen, blijkt het 1748 gram precies te zijn. Das inclusief 60 gram lood, zodat ik beetje bij beetje wat er af kan knippen voor het bepalen van het zwaartepunt. (Sorry voor de puristen) Mijn valt het gewicht niet tegen!
Asl ik dan nog die 60 gram weghaal, de vleugelpen lichter maak kan ik er wel 150 gram afhalen.... Ik laat het ff zo en kijk hoe het gaat vliegen.
Motorvermogen is 440 watt, op 40 Amp. Een 60A regelaar zou voldoende zijn, er zit nu een 80A in. Die zal in de toekomst wel verwisseld worden als ik er een ander toestel bij heb. (die meer vermogen nodig heeft)
Als je stabilo flutter had, kan het misschien helpen om het uit te vlakken boven op de romp als ik de foto zo zie kan het kantelen op de romp
Terence
Ik zou de epsiloid niet zo snel aan het elastiek hangen.Ook vandaag veel te vroeg wakker, wederom met een vraag. Ik kwil mijn Elipsoid voorzien van een starthaak om te gaan oefenen met mijn elastiek. Heb zo'n nieuwe hoogstartsysteem liggen waarmee ik 3 meter en 1,7 kg hoomhoog zou moeten krijgen.
Iemand die mij kan vertellen op welk punt ik de haak kan monteren?