Cheeta
Forum veteraan
Dit is even een tijdelijk project die naast de bouw van mijn 1/8 scania gaat lopen. Ik ben sinds kort in het bezit van een Wedico Peterbilt uit de jaren '90. Deze was in een redelijk staat. Alleen de lak en enkele constructies waren lelijk + de elektra is zwaar verouderd. Dit gaat dus ook allemaal geupdate worden. Geen schakelaars meer achterop de truck etc etc. alleen de aanhanger stekker blijft nog aanwezig achterop.
Inmiddels is de truck redelijk gedemonteerd. en ben ik bezig geweest met mijn magische tube hier alvast een fast preview en een foto van de truck hoe die er aan toe was.
de truck is in metallic blauw overgespoten echter dusdanig dikke lagen dat er veel hoogte verschil en deuken in de truck lijken te zitten. Ook zijn er leds / gloeilampjes ingebracht in de truck hierdoor zijn er gaten geboort in het chassis en de voorgril. Ik ga proberen de gaten aan de zijkant te kunnen wegwerken en er zal een nieuwe grill in moeten. De uitlaten zitten ook verkeerd om gemonteerd.
de truck
rechts schoongemaakt, links nog niet zie het verschil!
Inmiddels is de truck redelijk gedemonteerd. en ben ik bezig geweest met mijn magische tube hier alvast een fast preview en een foto van de truck hoe die er aan toe was.
de truck is in metallic blauw overgespoten echter dusdanig dikke lagen dat er veel hoogte verschil en deuken in de truck lijken te zitten. Ook zijn er leds / gloeilampjes ingebracht in de truck hierdoor zijn er gaten geboort in het chassis en de voorgril. Ik ga proberen de gaten aan de zijkant te kunnen wegwerken en er zal een nieuwe grill in moeten. De uitlaten zitten ook verkeerd om gemonteerd.
de truck

rechts schoongemaakt, links nog niet zie het verschil!

Laatst bewerkt: