Servo luikjes ook klaar;

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je. Dat zijn inderdaad de stuurkleppen, de fittingen zitten aan de onderkant om het boven een beetje opgeruimd te houden. Deze blauwe komen van Hobbyking, fractie van de kosten in vergelijking met BVM of Robart. Wél elke klep voor de zekerheid lek testen in een bakkie water, kwaliteit controle is wat minder maar eenmaal werken doen ze het altijd. Deze vier geen probleem gemerkt.Hele mooie machinekamer!
Die blauwe cilindrische dingen zijn dat stuurventielen? Erg fraai.
het LIJKT allemaal zo simpel en makkelijk, zoals jij het maakt......
Prachtig weer!![]()
Verder met de bovenkant van de hoofdpoot. Ook weer aluminium draaien en frezen, ik probeer het metaal altijd zo dunwandig mogelijk te maken om het licht te houden en tegelijk nog sterk genoeg.
![]()
Schaar bevestiging uitfrezen;
![]()
En verder uitdraaien;
![]()
Is ook lastig, je hebt zoveel verschillende opties, zeker als je niet helemaal thuis bent met de materie. Heb je ooit wel eens metaal gedraaid?
Ik ben tevreden met mijn HBM bankje. Het enige wat ik misschien anders had gedaan zijn de handmatig verstelbare versnellingen. Nu moet ik iedere keer als ik andere toeren wil de grote klep open doen, v-snaar spanner los schroeven, v-snaar op andere poulie zetten en weer vast maken. Kost best tijd als je een hele berg asjes gaat draaien en dan afsteken bij lager toerent. Iets duurder en je hebt ze met 2 knopppen om de toeren te veranderen.