Vandaag de "eerste" proefvaart gehad in de huidige remake.
Een mooie vijver gevonden waar ik hem mooi kon balanceren, wel wat klein voor dit scheepje maar voor nu prima. Alles werkt, echter het bedienen met 2 aparte motoren geeft veel schuim maar weinig effect heel eerlijk gezegd.
De stabilisatievinnen werken redelijk goed, de uitslag mag wellicht wat groter en bij mij lijkt de middenstand wat te verlopen, ik vraag mij af of het beter werkt met gyro dan gewoon gekoppeld aan de roeren.
Al met al geen tegenvaller. Snelheid zit er goed in, volgas vooruit lijkt het wel een speedboot, dat lijkt nergens op..
Helaas geen bewegende beelden, m'n zoontje was mee maar met z'n 4 jaar vond ik hem laten filmen geen goed plan en een gopro oid heb ik nog niet...
Nog wat kleine dingetjes toevoegen of vastzetten die ik er nu afgelaten had, de roeren mogen iets meer slag maken en ik ga toch nog eens testen met de vinnen direct aan de roeren of dat verschil maakt.
@Hans, heb jij dat verlopen ook? Kan mss van wat resonantie oid komen, heb dat in m'n vliegtuigen niet echt gemerkt.