Ook hier bleken de foto's verdwenen te zijn, met het down gaan van de hosting site waar ik ze had ondergebracht. De meeste heb ik kunnen herstellen, en ik kwam er ook achter dat ik nog een update was vergeten. Inmiddels is de auto ook voorzien van een undertray, om wat rommel buiten de auto te houden:
Ik heb besloten de undertray niet vast te plakken met dubbelzijdig kleefband, of alle schroeven los te draaien om deze vast te zetten. Vooral die door de bell crank pivots, zitten erg vast, en levert waarschijnlijk alleen gestripte schroefkoppen op, als ik zou hebben doorgezet. Dus de undertray zit nu met 4 schroeven vast, de schroeven die ook de accuhouders aan het chassis vast zetten. Omdat de gewone Optima Mid geen verzonken schroeven in de bodemplaat heeft, heb ik op de plekken waar de andere schroeven uitsteken, gaten in de undertray geboord.
En met de kap erop zie je er natuurlijk weinig meer van, slechts een klein randje, omdat de groene kap iets lager is aan de zijkanten, omdat ik wat heb moeten wegtrimmen, om weer een strakke, rechte lijn te krijgen:
Sindsdien heeft deze auto weinig meer gereden, omdat ik een andere, iets meer versleten ogende, Mid op de kop heb getikt, die nu mijn "main runner" is geworden.