Tadango
Forum veteraan
Zonet de nacell plug netjes in 2e verdeeld met een stift en gelamineerd. Er zitten een paar was lagen op en de pva lak wil dan voor geen meter. Is niet erg, 1 keer lossen is voldoende. Was was een mooi glad laagje dus ik hoop dat hij wil lossen. Is geen moeilijk model dus dat gaat wel lukken denk ik. 1 laag 58g, 1 laag 105g en 2 lagen 260g mat. Mooi volledig doordrongen dus dat wordt een sterke schil. Eens kijken hoe dat over enkele dag los komt (als dat al zo is
)
Btw, de bobbeltjes op de romp zijn overtollig epoxy wat blijkbaar onder het de mat trekt door de spanning die erop staat. Hij begint nu uit te harden dus ik kan het goed voelen. Is niet zo erg zolang er maar vol epoxy onderzit zodat ik ze mooi glad kan schuren zonder dat er gaten vallen. Maandag eens kijken hoe het na het schuren lijkt.

Btw, de bobbeltjes op de romp zijn overtollig epoxy wat blijkbaar onder het de mat trekt door de spanning die erop staat. Hij begint nu uit te harden dus ik kan het goed voelen. Is niet zo erg zolang er maar vol epoxy onderzit zodat ik ze mooi glad kan schuren zonder dat er gaten vallen. Maandag eens kijken hoe het na het schuren lijkt.
Laatst bewerkt: