Restauratie Sopwith Pup

Jan het is een prachtig toestel geworden.
Als je de antenne wegdenkt zie je op de foto echt niet war de werkelijke afmetingen zijn.
Dat je er maar lang plezier van mag hebben.

Jan, gefeliciteerd!

Hij ziet er fantastisch uit!

De vertikale latjes in de staart, horen die niet parallel te staan?

Veel vliegplezier!

Ik heb de pup van Jan gisteren ingevlogen: hij vloog werkelijk fantastisch, zelfs met de iets te harde wind, heb ook niets hoeven trimmen, prachtig vliegbeeld, zie foto's Willo en Teus, ga me nou niet vertellen dattie stuk is?????

(ongeruste) Frank

:cry: Na een Mid -air met een thunderbolt veel snippers, Erg jammer van dit groots model :cry: .

poging 2 : :cry: Tijdens een normalle rustige vlucht kwam dit mooi model in aanraking met een ander model ze waren beide na deze klap niet meer instaat verder te vliegen dus zijn beide toesten bij deze mid-air verloren gegaan. :cry:

He bah Erik, kon je dat niet een beetje voorzichtiger vertellen.........

Jan snel weer opbouwen dat model........................

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dit is zonde............

Groningen, 3 juni 2007.

Want na het leven hier, wacht hen een beter leven, in de eeuwige vliegvelden . . .

Met grote droefenis delen wij mee dat, na een noodlottig ongeval (mid-air met een P-47 :evil: ), en een veel te kort leven,
de Grote Luchtverkeersleider (die zat even niet op te letten) tot zich genomen heeft,
onze innig geliefde kameraad, trouwe vriend en 'pride and joy'

HPIM0528%20%28Medium%29.JPG

Sopwith Pup

plm. 2001 - 03-06-2007

(Plans handbook No. 1, FSP 305)

De stoffelijke resten zijn overgebracht naar Groningen, alwaar zij na sectie en orgaandonatie (ontvanger, servo's, boutjes en moertjes etc.) tzt. gecremeerd (vuurkorf) zullen worden.

HPIM0532a%20%28Custom%29.JPG

Ashes to ashes, dust to dust . . .

Geen bezoek, geen bloemen.

jan.

He gatver, wat een rotbericht
Wat hebben we toch een rare hobby met z'n allen

Gisteren vloog ie nog zo mooi, het was werkelijk een plaatje
Vele details erop en vele uren werk naar de kl@#e, jammer hoor

jan.JPG

Jan, succes met het verwerken van dit verlies :?
Hopenlijk zien we hem weer eens vliegend...

Groeten, Ralf

Oei dat is balen zeg.
Is er nog sprake van ruig vliegen van de p 47?
En waar zijn daar de foto's van?
Veel sterkte Jan, hij was erg mooi op de foto's.

Kennen jullie het gevoel dat je de ene dag nog iemand ziet lopen en de volgende dag hoort dat hij/zij er niet meer is......dat gevoel heb ik nu een beetje.
We moeten niet overdrijven, maar zaterdag zie ik het Puppie staan....en nu is hij niet meer......inderdaad, we hebben een rare hobby !

Sterkte Jan !

P.S.
Dit weekend 2 botsingen bij ons op de club.....vandaag was ik er bij.....er was een P47 bij betrokken....wat is dat toch met die P47's ;)
De andere kist was een dubbeldekker van 2,5 meter.......je bek valt open als je zo een gevaarte naar beneden ziet komen..... :|

dsc00551ou9.jpg

was een mooi toestelletje...

de p47 ging er vol vanaf de zijkant in... hij kwam aanvliegen en trok hem in een linkerbocht naar boven maar daar bleek al een sopwith pup te vliegen...

de snippers dwarrelden nog een halve minuut lang door de lucht, de p47 en pup waren toen al lang op de grond...

Back