Vandaag gaan testen in het park bij de club,,
-
En eeuhh

>> niet tevreden :?
Voor ik vetrokken was had ik nog gewone motor olie door de assen zitten pompen ,, en liep de boel ineens niet lekker meer :?
Schokken en weet ik wat allemaal van de motoren :evil:
-
Ja ,,ik kon niet echt traag varen want dan begon dat Macaretje onozel te doen :evil:
-
:evil: gadver... die stomme olie >>> daarvoor met mijn :wink: supper vet liep alles prima,,
-
Kom ik thuis en zuig ik met de spuit via het smeerdarmpje water uit de assen :evil:
-
Duus >> alles gedemonteerd > opgekuist > ontdaan van die kl... olie en daarna met mijn :wink: suppervet gesmeerd,,
-
Nu loopt de boel terug als een eitje ,,oeefff
-
Het vet >>> Teflon van Comma had ik al daarvoor gebruikt op de ketting van mijn motto en bleef gewoon uitstekend zijn ding doen zonder eraf te gaan door water,,
-
En !!!!!! :wink: Ik had alreeds van dit vet inwendig allemaal aan de boegschroef gedaan alsook aan de assen van de sturing,,
Aan de sturing was 8) niets van het vet weggegaan,,
-
Resultaat >> beide doen het uistekend en geen mili druppeltje binnen :wink:
Dat kan ( kon ) ik niet zeggen van de assen >>> olie weg en water in de plaats + nog water daarlangs binnen gekregen :evil:
-
Dus voor mij alleen nog maar mijn Teflon vet van COMMA :wink:
-
Ik heb dus niet kunnen varen zoals ik normaal wou doen :evil:
-
PS ,, Hoe kan je hier op het forum een filmpje plaatsen ???
Dit van de testvaart >> bestand is 7MB groot :roll:
PS2 >> Fotos van de testvaart kan je terecht bij plaatjes van aan de waterkant in het forum :wink: