zo ik heb net een gedeelte van de romp klaar en het ging eigenlijk prima .
nadeel als je zo`n ``klein ventje`` ben zoals ik dat het best tobben is om in de romp te moeten werken.
tot nu toe heb ik het grootste en moeilijkste deel gehad en dat was in de romp aan de onderzijde en de twee zijkanten .
ik moet nu enkeld de romprug en en de rand waar de cockpitkap op rust nog verstevigen met glas aan de binnenzijde , de rest is plamuur en spuitwerk aan de buitenkant .
de boel staat nu te drogen en als het straks droog is dan kan ik de romp op zijn zij leggen en de romprug en cockpitrand gaan glassen .
ik heb 2 lagen glas aan de onderkant ingelegd en steeds gelamineerd met de matjes welke aan de zijkant kwamen .
de matjes liggen dus om en om en in een L vorm tegen de zijwanden aan .
ook heb ik twee carbon weefsel banden ingepapt en dit geeft straks een optimale stijfheid voor de onderzijde .
dus samengevat heb ik 2 lagen erin gemaakt op de bodem , daarna de carbonweefsel er in gelegd en toen in een L vorm vanaf beide kanten steeds weer een laagje toegevoegd en tussen de lagen steeds een strook op de bodem .
ik denk dat als het straks is uitgehard dat ik bijna op de romp kan gaan zitten zonder dat hij kapot gaat

.
er rest nog 1 lastige klus en dat is de binnenzijde van het motorschot glassen maar dat doe ik terwijl de romp rechtop staat .
er is 1 klein voordeel aan het geheel , ik kan nu ook kijken om straks de rc weer netjes op een mooie grondplaat in te bouwen .
ik zal hieronder even wat foto`s plaatsen al is het niet echt goed te zien op de foto`s .
hier alles kaal en opgeschuurd en gereinigd met aceton , de scheuren in de bodem zijn nu goed zichtbaar.
hier een of andere figuur die in mijn romp probeerd te kruipen .
hier hoe het er uit ziet na alle lagen weefsel en epoxi , het feit dat je het bijna niet ziet is allen maar goed want dat betekend dat er geen lucht onder zit en dat is de bedoeling .
ik vind het eigenlijk best leuk om te doen .
ook kun je op deze foto goed de scheurtjes zien in de romprug waar de kap tegen aan komt , dit ga ik vanavond of morge ook gelijk fiksen ( ligt er aan hoe snel het andere deel droog is .)
ik heb ook gelijk nog 3 laagjes weefsel op de bocht van de tunnel gepapt daar deze een beetje los aan het komen was
later meer !