inderdaad de extra is weer Z.G.A.N. :grin:
ik heb zelf niet gevlogen maar dat vind ik geen ramp , er stond echt een vlagerige harde wind dus ik heb de remaiden uit handen gegeven aan alex en dit heeft hij voortreffelijk gedaan .
hij heeft de extra even alle hoeken van het luchtruim laten zien :grin: ( behalve hooveren natuurlijk ) en de extra gedroeg zich prima .
ik had er wat lood in geplakt om het zwaartepunt goed te krijgen en dit was in 1 keer goed gelukkig , na het trimmen staan alle roeren nagenoeg neutraal dus das perfect .
hier nog even twee plaatjes van de extra met mijn telefoon genomen .
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 171KB.
Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 800x600 en 165KB.
ben blij dat alles goed is , nu nog even de tijd vinden om te komen vliegen .
helaas moet ik de komende twee weekenden aan de gevel van mijn oude woning gaan werken ( nu de achterkant ) dus de weekenden worden lastig .
ik hoop dat ik door de weeks even wat tijd kan maken om s`avonds wat vluchten te maken .
bij deze is mijn reparatieverslag ten einde gekomen denk ik .
bedankt voor alle belangstelling en ik hoop dat ik voorlopig geen reparatieverslag meer hoef uit te brengen .
wel ga ik binnenkort verder met het afbouwen van de 2,40 SD models yak , hier staat al een gedeeltelijk draadje van bij de bouwverslagen dus deze ga ik snel weer tot leven wekken .
mvg eric