Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
da's duidelijk. Ik zal morgen eens kijken of dat bij mij lukt, want die 2 steken naar boven en die kunnen dan wel eens te lang worden. Dan zal het zagen worden...
ik denk dat me dit toestel niet echt is gegund... Het steekt me allemaal een beetje tegen ondertussen.
Vanavond heb ik eerst de linkerhuls afgesoldeerd.
Ik heb toen voor de gein eens geprobeerd of mijn nylon arm toevallig niet op de andere huls paste. En ja, je raadt het al, dat is dus wel het geval... Als ik dezelfde nylon arm probeer op de linkerhuls, dan valt die er gewoon over.
Heel mijn kastje gecheckt en ja hoor, ik had nog een aantal hulzen. Twee soorten zelfs. Eentje (op foto nr 3) past mooi over de draadstang, MAAR daar valt ook de nylon arm gewoon over de schroefdraad. De andere huls (op foto nr 2) past NIET over de draadstang (grrrr) maar daarop past wel de schroefdraad van de nylon arm perfect...
Dit is toch echt om te janken... Ik weet ECHT ECHT ECHT niet meer wat ik nog kan doen om dit in orde te krijgen.
Die hulsjes kan je echt niet gebruiken hoor Davy. Als je er nog een over hebt moet je eens het draadeind afbreken. Dan merk je hoe weinig kracht daar voor nodig is. Het draad is nl gesneden en niet gerold.
Wat je het beste kan doen is messing buisjes solderen/epoxyen en daar afgezaagde M3 boutjes in zetten (want die zijn gerold). Zorg ervoor dat de aansluiting zo hoog mogelijk zit, dan ben je sterk en minder speling
vandaag het toestel mee genomen naar de club en daar hebben we uiteindelijk een dikkere huls gevonden. Ook de draad was wat dikker maar we hebben de nylon arm voorzichtig wat uitgeboord.
Goed nieuws, op een wielklemmetje van 4mm na is het toestel vliegklaar.
Nu enkel nog wachten op de nieuwe lipo's en dan nog wachten tot alle sneeuw weg is om te gaan proberen.