Misschien zijn hier meer liefhebbers voor dan bij het vintage vliegen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou een Huckepack blijf ik altijd eng vinden.
Al zoveel setjes naar beneden zien komen.
Volgens mij wordt de instehoek vaak te groot gekozen waardoor bijna alle lift op de vleugels van de zwever aankomt.
Mooi filmpje Ton , van verschillende modellen heb ik nog bouwkits liggen , ook van de kleine Graupner Mini Piper heb ik nog de originele kit![]()
Die gein hebben wij ook wel eens gedaan met een tiger 2 op de huckepack dat is echt lache.Ik moet toegeven dat mijn Huckepack ervaring niet helemaal standaard was... zwever op Big Lift, maar wel zo:
(een brandstof AirCombat model op een brandstof Big Lift)
Bekijk bijlage 585669
Was erg leuk en ging goed
Maar ik zou graag mijn Sagitta zwever eens op een Big Lift Huckepack naar boven brengen!
Is een Aeronaut Sagitta 600 trouwens een Vintage kist of te modern?
Met z`n 42 jaar (ontwerp 1982) in ieder geval wel een Retro Classic toch?
Wat een schatje!
Groeten, Ramses
.
ook van de kleine Graupner Mini Piper heb ik nog de originele kit![]()
Wanneer je er het internet op naslaat dan krijg je een hele reeks aan soms elkaar tegensprekende definities. Maakt allemaal niets uit...het is meer van belang wat wij..de Vintage en Classic liefhebbers verstaan onder die benamingen.
Hoe dan ook..misschien zijn wij antiek...
Nog nooit eerder gezien, een Webra Record met vertraging!
Ik ben erg gecharmeerd van (rc) model verbrandingsmotoren met vertraging.
Maar ik kijk er overheen op het filmpje, zie die Webra Record niet?
Groeten, Ramses
.