weet jij nog iemand die een mal van de X-TRA 60 motorkap heeftKunnen 'we' de Xtra-2000 niet gewoon toestaan als sub-klasse ? er vliegen er nog voldoende in de rondte volgens mij![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet jij nog iemand die een mal van de X-TRA 60 motorkap heeftKunnen 'we' de Xtra-2000 niet gewoon toestaan als sub-klasse ? er vliegen er nog voldoende in de rondte volgens mij![]()
Er zijn nog geen regelementen en toestemmingen misschien kunnen we iets opzoeken.Kunnen 'we' de Xtra-2000 niet gewoon toestaan als sub-klasse ? er vliegen er nog voldoende in de rondte volgens mij![]()
Er onstaat hierdoor een verdraaiing van het profiel bij de tip alleen aan de achterzijde.
Een soort ingebouwde winglet.
Erik geeft het antwoord al met een plaatje.Bedoel je zo een afgesneden tip? Bekijk bijlage 397237
Als je naar de mal ( W1) zie je dat de rechte kant van de voorlijst groter is dan de W12 voorlijst.
Aan de achterzijde zie je het omgekeerde.daar is de rechte kant van Mal W1 kleiner dan die van W12. Als je gaat sniden komt er een verloop in het profiel.