REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

HOUTLIJM??? :?:

Het is toch geen hout?

Zacht / hard plastic lijm misschien? Of 1-seconde lijm?

Nee,

ik heb: zacht & hard plastic lijm, 1-seconde lijm en misschien nog ergens wat hout lijm...

Wie o wie

En anders even UHU Por kopen bij de bouwmarkt of speciale secondenlijm voor schuim of EPP. Houtlijm gaat prima is alleen niet flexibel (teninste niet alle soorten witte houtlijm) Voor de smeerbaarheid kun je het iets verdunnen met water. Drogen duurt dan echter nog iets langer.

Groeten en succes
Arie

Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar Piezo elementen of kapotte piezo gyro's voor een prikkie. Ik wil die piezo gyro eens gaan proberen.
Wie heeft er wat of wil wat kapot vliegen???? :mrgreen:

Overigens: heeft al iemand hier zoiets gebouwd?????????????? 8O

Groeten
Arie

kun je met die x ufo ook buiten vliegen of gaat die dr dan als een gek van tussen en is t net zo makkelijk te vliegen als de rest van t silverlit spul zoals de xtwin en de rest van zn broertjes

en wat is dr trouwes waar van het verhaal dat ie 120 € kost en dat ie t bij veel gebruik steeds slechter gaat doen waarna hij t uit eindelijk een keer zal begeven want voor 120 € verwacht ik toch wel langer plezier dan 24 berdrijfs uren wat ik hier ergens las

en hoe moeilijk is t te besturen want t lijkt mij dat aangezien t speelgoed is t toch wel aardig makkelijk te leren moet zijn toch ???

Tis eigenlijk best jammer dat deze dingen als "speelgoed" verkocht worden.

En ja, de mijne was na een weekje al gaar. :cry: Voor mij de slechtste aankoop ooit..

zijn ze zo moeilijk te vliegen dan dat je t jammer vind dat ze als speelgoed te koop zijn of is t zo vreselijk leuk dat t geen speelgoed meer mag heten ???

en zit dr geen garanite op die dingen dan dat als ze echt zo snel al lam zijn dat je terug kan met t ding want 1 week plezier voor 1205 is wel een heel duur weekje plezier

ik heb nu sinds vandaag een xtwin en dat vind ik wel erg fun had al wel met de xtwin en airlifter van silverlit gevlogen en is allemaal erg leuk maar ik hoop wel dat die wat duurzamer zijn dan 24 uur

maar ik vraag me nu dus wel af of t goed onder de duim te krijgen is want hij lijkt me wel erg hoog fun gehalte hebben

Het is geen speelgoed, omdat een gemiddeld kind er hoogst waarschijnlijk niet mee kan vliegen.

Om deze UFO te vliegen, is er redelijk wat finesse nodig. Als je em ook maar een klein beetje te snel laat vliegen of te ver kanteld, klapt ie om omdat de electronica dat niet aan kan.

De X-twinnetjes gaan gelukkig wel lekker lang mee. :P

Om deze zomer lekker buiten te vliegen, zou ik een mooie Easy Star kopen. Dat is je geld VEEL meer waard vind ik, en zon model gaat mits je er niet te gek mee doet en eerst alles goed leest, wel een paar jaartjes mee.

Hallo allemaal

Tegen beter weten in misschien ben ik nog steeds bezig met de X-UFO. Pogingen tot vliegen maar vooral experimentern. Waar mogelijk aanpassen of verbeteren.
Daarom zoek ik kapotte gyro's of hele ufo's(kapot) die als ik het hier zo lees best wel op de kast of in de hoek zullen liggen.
RUIM JE ERGERNIS OP!!! (en mats mij ermee??)

Voor jullie misschien kapotte en irritante zooi, voor mij reserve delen.

Groeten
Arie

Ik heb dr nog wel eentje. Et ding draait nog naar behoren, de gyro spoold nog op, maar et gebakje komt niet echt los van de grond om een of andere reden. Et foam is een beetje beschadigd aan be binnenkant van de ringen.

Wat geef je voor zoiets?

wat geef ik ervoor??

Ja, zo weinig mogelijk natuurlijk. Daarom vroeg ik ook (bij voorkeur ) kapotte:-))

Wat vraag je??? En is het een V2??
Groeten
Arie

Hallo Freakaozid

Een V2 heeft een doorzichtig glashelder afdekkapje en dus niet rookkleurig. Op dat kapje staat "Silverlit X-Ufo" Het schuin gedeelte is zilvergrijs. Heeft rondom een zwarte en rode sticker met daarin "Silverlit".
Dat zijn een paar hoofdpunten.
Waar lag Roosendaal ook al weer??? (aardrijkskundig beetje zwak moment)

Groeten
Arie

Hoi,

ik hoop dat dit het juiste topic is, maar weet iemand hoe je zo'n ding eventueel kan fixen? Die van mij is wat te hard op de grond gestuiterd denk ik, want hij zoemt niet meer bij het opstarten en vliegt nu als een dweil. Ik vermoed dat de gyroscoop stuk is maar is dit ook te verhelpen??
Alvast bedankt.

hallo, ik heb een tijdje geleden een x-ufo voor mijn zoontje gekocht, eerst een paar keer binnen geprobeerd en nu met het mooie weer naar buiten, de accu ging helaas niet zo lang mee, een paar minuten.
Een kennis heeft er een lipo op gemonteerd en resultaat.
hij doet nu niets meer , alleen het rode ledje brand. ik heb de gyro er een keer afgehaald maar dit had geen effect.
wie kan of wie kent iemand die een ufo kan repareren??
mijn zoontje vind het een prachtig ding
zou mooi zijn als diegene die hem kan repareren er ook
een li-po passesn kan maken

alvast bedankt

Back