REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Ey hoi iedereen na het lezen hier over de X-ufo ben ik helemaal overtuigt haha !!!
Maar nu wil ik dus 1 aanschaffen maar waar ???
Intertoys heeft ze niet bartsmit ook niet !!
Weet iemand een website in nederland waar ik hem wel kan bestellen voor een leuke prijs ?

ze staan genoeg op diverse Gatget e-winkels voor 129euro,

heb de mijne op ebay duitsland gekocht voor 68 euro incl verzending naar nederland,

succes! bartjuuuhhh!

Hoi allemaal

Ze zouden nog te koop zijn bij sommige ToysRus voor69 euri.

@ Bartjuuuuuuuuuuuuu
Helaas en ongelofelijk en grtvrrnogesantoe.......Nee!!

Nog geen gelegenheid.
Als het gebeurt lees je het hier!!!!

Wat X-Frame betreft: De onderdelen zouden dit weekend binnenkomen bij de Ufoshop en dus midden in de week bij mij :D 8O :D :D :D :P
Hoop ik :evil: :mad: :evil:

GroetenArie
Arie

bartjuuuhhh zei:
eindelijk weer wat leven in de brouwerij hiero! toppie!

hoor t wel arie da king! tjoooo

ey hoi maar als je 3d wil gaan vliegen met de ufo wat ben je dan allemaal nodig alleen de X-3d of meer dingen ?
En heeft iemand mmisschien een filmpje waar mee u vliegt met de x3d gyro ?

ik heb er nu alleen een x3-d op gezet, en een andere accu, gaat goed allemaal hoor, maar velen op dat forum in duitsland vliegen ook met een andere zender, en filmjes zijn daar ook genoeg....

succes, kijk maar eens op http://forum.xufo.net en ff zoeken! greetz bartjuuuhhh

bartjuuuhhh zei:
ik heb er nu alleen een x3-d op gezet, en een andere accu, gaat goed allemaal hoor, maar velen op dat forum in duitsland vliegen ook met een andere zender, en filmjes zijn daar ook genoeg....

succes, kijk maar eens op http://forum.xufo.net en even zoeken! greetz bartjuuuhhh

Ey hoi en merk je het verschil ook echt met de x3d ??
wat zijn de verschillen en wat kun je er allemaal mee ?>

nou om eerlijk te zijn heb ik maar een paar keer met de originele gyroscope gevlogen,...maar hij hoeft niet bij elke scheet opnieuw op te spinnen, 1, en hij flipt niet zo snel. je kan m op op de kop houen en je kan gewoon door vliegen, 2, en je kan er verschillende "standen" mee vliegen,3, en zo zijn er nog een paar kleine dingen,....

Arie de Koning zei:
Wel een micro Spycam besteld. Zo'n draadloze voor op de X-Ufo.

Wacht af!!
Arie

Probeer er een aparte accu voor de cam op aan te sluiten ( 9volt blokje is net te zwaar ) ik heb hem voor de gein bij de accu van de ufo geplaats maar aangezien die een constante stroom van 5,23 ampere trekt ( vol vermogen )kan het beeld ook veel gaan flikkeren.Als je de mechanische gyro heb, probeer hem dan ook goed in het midden te hangen......anders moet je hem te veel bijstellen.....

red eagle zei:
Ey hoi iedereen na het lezen hier over de X-ufo ben ik helemaal overtuigt haha !!!
Maar nu wil ik dus 1 aanschaffen maar waar ???
Intertoys heeft ze niet bartsmit ook niet !!
Weet iemand een website in nederland waar ik hem wel kan bestellen voor een leuke prijs ?

http://www.megagadgets.nl/xufo-p-225.html daar hebben ze wel versie 2 !!!!!!!!! hij staat er voor 129 euries maar ik heb hem vorige week voor 119 gekregen......of het een fout was ga ik niet navragen :lol:

heb je de X-3d er ook al bij ?
Of vlieg je nog standaart ?
Hoe bevalt de x-ufo

red eagle zei:
heb je de X-3d er ook al bij ?
Of vlieg je nog standaart ?
Hoe bevalt de x-ufo

ik vlieg nog steeds standaard heb het piepschuim er omheen er al afgehaald ik wil een ander behuizing gaan bouwen van carbon........Als je met dat piepschuim een flinke smakkerd maak is die naar de K**te. Ik vind die X-3d nog een beetje te prijzig vandaar dat ik nu effe naar andere middelen aan het zoeken ben. Ik bedoel de X-3d is nog duurder dat de hele ufo zelf..........vooral op de duitse en engelse forums hebben ze al allerlei ideen bedacht die soms zelf nog beter uitpakken dan het origineel :P

vliegt ie ook anders, zonder t schuim???

langer? wendbaarder? en met vallen, hoe heb je de gyro beschermd???

groeten bartjuuuhhh!

bartjuuuhhh zei:
net ook even "naakt" gevlogen en dat gaat een stuk mooier moet ik zeggen!

Hij maakt ook een stuk minder lawaai, vindt wel dat hij ''naakt'' sneller naar de muren en plafond getrokken wordt......ben nu bezig om een nieuwe frame te maken.........( een stuk steviger )

vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:

Hij maakt ook een stuk minder lawaai, vindt wel dat hij ''naakt'' sneller naar de muren en plafond getrokken wordt......ben nu bezig om een nieuwe frame te maken.........( een stuk steviger )

waar ga je dat frame van maken dan??? en vlieg je ook met een x-3d?

groeten bart

bartjuuuhhh zei:
vip1980 zei:
bartjuuuhhh zei:

waar ga je dat frame van maken dan??? en vlieg je ook met een x-3d?

groeten bart

Ik wil het frame van Carbon of van een grote printplaat maken ( samenstelling van Glasvezel en epoxy) dit zijn allebij erg lichte materialen maar ook heel sterk.De meeste Tuning onderdelen zijn van Carbon gemaakt, maar helaas moet je ook de benodigde materialen hebben om dit zelf te maken(vacuumpomp etc....).Naar geruchten op het duitse Forum komt er een nieuwere versie uit van de X-3d......die ook een stuke kleiner is en goedkoper zal zijn......daar wacht ik dan liever op.....( bij deze zal er o.a een algemene aansluiting zitten, voor het aansluiten van een cam.Regelbaar met dipswitches 12 volt of 9 volt ).

zoiets had ik ook gehoord, maar ik had ook begrepen dat dat echt plannen voor de toekomst waren,...

nét nog ff in de achtertuin voor de eerste keer buiten gevlogen! dat gaat prachtig!

groeten bart!

ey hoi als ik wil vliegen zoals de mensen in het filmpje dat ze in de gymzaal 3d aan het vliegen zijn !! wat ben ik dan nodig alleen de x3d of veeeel meer ?
Zoals andere motortjes of dergelijk ?

Back