REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

x-3d en lipo volgens mij, ik kan ongeveer t zelfde vliegen, al moet ik nog wel iets meer oefenen, in die gymzaal hebben zij ook de piepschuim ringen er af en dat gaat zowiezo een stuk beter!!!

EN zij vliegen volgens mij ook met een andere zender! die zender van de ufo zelf is op een gegeven moment gewoon te beperkt.

succes bartje-Dice!

bartjuuuhhh zei:
vanmiddag eigelijk voor t eerst buiten gevlogen, kwaliteit is natuurlijk niet je van het, gemaakt met gsm.

[media=youtube]M8xAEmch7Q0[/media]

Ziet er goed uit :

Hoe hoog kan je er goed mee vliegen dan ?
En gaat ie ook een beetje snel ?
EN 3d vliegen gaat je dat goed af stunts weet ik al wat

Laatst bewerkt door een moderator:
nou ik weet niet precies hoe hoog ie kan, tis vandaag voor t eerst dat ik zo vlieg eigelijk dus moet alles nog leren, en ik ben nog voorzichtig, hij kan vrij snel hoor!

tis iig verschrikkelijk leuk om mee te vliegen zo!

groeten bartje-dice!

oke nog ff 1 vraag :

Is er misschien vraag naar een aparte X-ufo NEDERLANDSE forum +website

Ik ben wel bereid om er 1 inelkaar te flansen maar dan moet er wel vraag naar zijn !!!
En hij moet dan wel gebruikt worden !

die was er wel maar dat is doodgebloed geloof ik, het leeft hier niet echt.....kijk maar naar dit "draadje" daar zijn er maar 3 die wat posten...

groeten bart!

bartjuuuhhh zei:
die was er wel maar dat is doodgebloed geloof ik, het leeft hier niet echt.....kijk maar naar dit "draadje" daar zijn er maar 3 die wat posten...

groeten bart!

Nah ik doe wel een poging en zie wel wie er wat post en komt op de site

Nou kon het niet laten alvast snel even gedaan !!!
De site is gemaakt met joombla maar he is veel uit eigen creatie de header word nog aangepast en de webadres ook:
Er staat ook al een tijdelijke forum :

http://www.marc-drenthe.com

Jullie kunnen je al gerust aanmelden en posten maar hij is nog lange niet klaar!!

Hoi allemaal

Eindelijk, eindelijk, eindelijk de eerste vlucht met de X-3D. Gewoon in de (niet te grote) tuin. Eerst dacht ik dat het ding het niet goed deed. Reageerde heel heftig en draaide niet om z'n as (gieren). Leek alsof het een eiegn wil had!!

Na nog wat poginkjes hadden mijn duimen zich weer aangesloten aan mijn hersens en opeens ging het zomaar op maximaal 4 vierkante meter maar ook gewoon hoveren op de plaats. Het was achter schuttingen en met wat wind. Dat geeft van die onberekenbare "dwarrelwind" Dat maakt die Gyro niet zoveel uit.Geweldig wat een apparaat die X3d. En ik heb allen maar even geprobeerd. :murder: :D 8O :?:

Morgen naar het park of zo.

Groeten
Arie

Nou kwam ook mij X-Frame binnen vandaag. Mooi spul dat kkolstof. Ik zal een extra ufo zoeken om te slopen en om te bouwen. Deze laat ik nog even zo. Later het schuim er af en als dat allemaa kapot is gevlogen schroef ik alles in he nieuwe frame.

ey arie is het moeilijk aan sluiten de x3d ?
Of is het puur wat schroevjes enz..
Moet je ook dingen solderen ofzo ?

Hallo Red Eagle.

Nee niets solderen. als je de originele gyro losschroeft en er als een stekker uitrekt dan gaat de X3D er in omgekeerde volgorde net zo makkelijk weer in. Alleen nog een extra kabeltje aansluiten (gewoon inpluggen) Zit een heel goeie beschrijving bij. Ook eerst even goed lezen.
Beetje voorzichtig die en niet forceren,beetje opletten en voila!! :P

Groeten en succes.
nog vragen dan horen we het wel.

Arie

Arie de Koning zei:
Hallo Red Eagle.

Nee niets solderen. als je de originele gyro losschroeft en er als een stekker uitrekt dan gaat de X3D er in omgekeerde volgorde net zo makkelijk weer in. Alleen nog een extra kabeltje aansluiten (gewoon inpluggen) Zit een heel goeie beschrijving bij. Ook eerst even goed lezen.
Beetje voorzichtig die en niet forceren,beetje opletten en voila!! :P

Groeten en succes.
nog vragen dan horen we het wel.

Arie

Ik zit echt te twijfelen om er 1 te bestellen >
Vliegt het echt zoveel mooier ?
En kan je er ook echt 3d meevliegen zoals op de films dat je hem met veel oefening bijv. op je neus kan laten landen ?

je kan er mee vliegen zoals je wil, de gyro werkt, ook al houd je m ondersteboven, met de mech-gyro hoef je m maar een paar graden schuin te houden en hij gooit m op de kop,.....t is ff een uitgave maar dan heb je ook wat!

@arie, he arie wat heb je nou precies besteld dan? zitten die POM protectors er bij of moet je die apart bestellen en vlieg je nog met de originele zender???

pff wat een vragen weer! zag je post op t duitse forum!

groeten bartje-dice!

Ey iedereen help !!!
Heb net mijn splinternieuwe X-ufo binnen maar als ik hem oplaad en de accu er in doe hoor je de gyro spinnen maar het is net of ie niet volledig wil opstarten de ledjes blijven ook gewoon branden wat kan dit zijn ?>?
Is hij nu al stuk ?
Zucht zul je zien eindelijk binnen kan je hem weer retour doen voor garantie !

echt heel vreemd dit je hoort hem spinnen de gyro maar daarna ook langzaam weer uit gaan en dan gaan de lampjes continu branden !
Zucht hij kijkt me zo aan en zegt waneer ga je es met me vliegen man of stuur je me weer terug hehe !!
Mahgoed niet leuk dit

Back