REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Graag nog reactie op vorige !!!
Hier nog even een foto van X-ufo met canopy !!
Haha wil het allemaal nog netjes afwerken op de foto lijkt het minder maar in het echt lijkt het echt cool !!!
ufometcanopyqz2.jpg

ziet er leuk uit hoor, maar ik weet t ook niet precies met die ufootjes, die van mij doet t ook gewoon zonder gyro maar dan zwalkt hij wel alle kanten op, t kan gewoon zijn dat er op dat basisprintplaatje wat stuk is gegaan natuurijk,... je wil die kapotte zeker houden voor onderdelen neem ik aan...

en marc,... heb je nou 1 goed vliegende ufo dan???

bartjuuuhhh zei:
ziet er leuk uit hoor, maar ik weet t ook niet precies met die ufootjes, die van mij doet t ook gewoon zonder gyro maar dan zwalkt hij wel alle kanten op, t kan gewoon zijn dat er op dat basisprintplaatje wat stuk is gegaan natuurijk,... je wil die kapotte zeker houden voor onderdelen neem ik aan...

en marc,... heb je nou 1 goed vliegende ufo dan???

Ja ik heb 1 goed vliegende ufo
en nou ga ik die spullen die ik vanmiddag heb gemaakt over ztten op die goede denk ik !!
Ik heb toch nog geen geld voor een X-frame moet eerst zorgen dat ik mijn modelauto,s verkoop !!
Dan ga ik direct voor de X-3d en het frame!
Maar als het wel aan het basisprintje ligt
Hoe moet ik dat in vredesnaam vervangen ?
En waar kan je ze krijgen ?

Psies

Heb je meteen weer reserve motoren propellers etc. etc. etc.
Hihihihihi
Elk nadeel hep su voordeel!! Dat zei de de meester vroeger al.
Jawohl!!!!
Grusse
Der Arie

Arie de Koning zei:
Psies

Heb je meteen weer reserve motoren propellers etc. etc. etc.
Hihihihihi
Elk nadeel hep su voordeel!! Dat zei de de meester vroeger al.
Jawohl!!!!
Grusse
Der Arie

Jah idd ik blijf nog lekker verder zweven haha !!!
Ik ben echt helemaal verslaafd aan dat ding !

vannacht mijn buurvrouwtje maar niet bang maken met m,n ufo hahaha
Ze hebben weeralarm afgegeven voor hier(noorden) we krijgen vannacht Windkracht 10 .
Denk dat mijn ufootje opeens HEEEEEEEEEEEEEEEL snel kan hahahaha !!!!
BTW wat is het jah weer stil hehe !!
Ben verslaafd aan m,n ufo en dit forum !!

bartjuuuhhh zei:
lijkt me verstandig om m binnen te houden dan...

Zo nu het volgende mijn ufo start dus niet meer op !!!
Kheb wel steeds pech bah !!!
hij wil opstarten maar na het knipperen blijven opeens alle lampjes branden ?
ik heb via aux 1 en 2 en via aux 3 en 4 proberen te resetten ja dan probeert hij te resetten maar slaat ie ook gewoon uit en blijven alle lampjes weer branden !!!
Wat kan dit zijn ?
De accu is helemaal Opgeladen btw ligt niet aan accu heb er 2 geprobeert

bartjuuuhhh zei:
volgens mij is er maar 1 groot probleem bij die x ufo en dat is die mechanische gyroscoop,.....
Tjah !!!
Ik hoop dat het daar aan ligt dan ben ik allang blij !!!
ik snap dit echt niet mahjah !!!

bartjuuuhhh zei:
volgens mij is er maar 1 groot probleem bij die x ufo en dat is die mechanische gyroscoop,.....
Tjah !!!
Ik hoop dat het daar aan ligt dan ben ik allang blij !!!
ik snap dit echt niet mahjah !!!
Maar zonder gyro behoort hij het toch ook te doen ?
Zonder gyro wil die ook niet volledig opstarten !

bartjuuuhhh zei:
volgens mij doet hij t niet zonder gyro(al dan niet werkend),....
Vaag want op mijn vorige ufo waar de gyro van kapot was die vloog zonder gyro zelfs volledig niet stuurbaar natuurlijk maar de props kwamen rustig op snelheid !!!
Maar nu blijven alle lampjes gewoon branden !!
Ik vraag me af heeft het dan wel zin om een gyro te kopen plottermod of X-3d want ik ga niet nog een X-ufo erbij kopen dan heb ik er 3 en dan heb ik zoiets ken je beter een goede heli kopen !!!
Waar je uiteraard ook veel onderdelen aan kwijt ben mahgoed !!!

ja t is dan wel ff een gok, maar toen ik mijn x-3d plaatste ging er een andere ufo de lucht in! dus ja, mocht je wel van je kapotte ufos afwillen, heb ik er altijd wel belang bij,....

bartjuuuhhh zei:
ja t is dan wel even een gok, maar toen ik mijn x-3d plaatste ging er een andere ufo de lucht in! dus ja, mocht je wel van je kapotte ufos afwillen, heb ik er altijd wel belang bij,....
Oke dan weet ik dat hehe
Wat heb je ervoor over ?
hihi
Wacht morgen nog wel even af !!
krijg morgen weer een nieuwe Gyro binnen hopen dat het lukt ?

bartjuuuhhh zei:
morgen al waar haal je dat weg dan?
Bij twr-trading.nl
Die verkopen onderdelen van de X-ufo maar niet mainbord enzo en ook geen tuningsdingen !!!
Maar bartjuhhh wat heb je voor 2 kale ufo,s over helemaal compleet en misschien 1 helemaal goed ligt aan de gyro morgen !!
Of wat heb je voor 1tje over waar alleen de gyro moet worden vervangen?

weet ik niet precies, is t vaak gecrashed dan?? misschien kunnen we prijzen beter ff via pm doen of via msn?

groeten bartjuuuhhh

Back