REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

bartjuuuhhh zei:
volgens mij kan je alleen maar fotos doorlinken,...

mmhh ok maar je ziet toch vaker dat ze foto's bij de reactie zelf plaatsen ............heb effe een frame-pje gemaakt ......maar jah als het niet gaat om te plaatsen ......

HoiUfioten

Inderdaad, je moet ze eerst op een website zetten. Vaak is volgens mij zo'n site waar je je fotos kunt opslaan al voldoende. (weet even geen namen) Dan kun je met de url de foto plaatsen.

Misschien weet de webmaste iets?!?!?

Succes
Arie
Arie

HE ARIE! nog wat fototjes van de voortgang met je ufo??? vlucht filmpje evt???

ja je moet altijd dan een foto al ergens ophebben staan.

je kan photobucket.com gebruiken of imageshack succes, en kom op met die foto's, haha

Nou , in ieder geval effe proberen ...........ik heb het frame van een printplaat uit een server gehaald en vervolgens flink met de decoupeerzaag aan de gang gegaan, vervolgens de motor behuizing van aluminium gemaakt.....

Ps: Foto's zijn een beetje slecht doordat ze met mijn 1,2 mp telefoon camera zijn gemaakt, andere was de batterij op......

het hele frame........wat een zooitje in die schuur

aluminium blokkies met kogellagers.........( komen trouwens uit een brushless fan van een PC )

Je kunt wel zien dat het een printplaat was.......

mmhh deze is een beetje slecht gekomen........in ieder geval de motor in het blokje met de kogellagers...

@arie:

he ik las laatst dat als je een andere crystal in je ufo zet dat je dan eerst de originele gyro er op moet zetten en dan een keer resetten klopt dat???

groeten bart.

HUH!!!

Resetten??? Nooit gedaan, vliegt toch goed hoor.
Weet ik eigenlijk niet. Misschien als iee gek doet met nieuwe kristal of besturing??

Groetsels
Arie

Hallo,

kan je op de x-ufo gewoon lipo gebruiken zonder verdere aanpassingen? Behalve de stekkers even veranderen naar goustekkertjes dan..? wat is er nog meer nodig om hem vliegen op lipo te krijgen?

vr gr Mark

Graag jullie assistentie.

ik heb een originele ufo gekocht, maar het koperen draadje van de gyro is geknapt. Is er ook ergens een duidelijke uitleg hoe dit draadje terugbevestigd kan worden?

Ik weet dat je een draadje uit een spoel hiervoor kan gebruiken, maar hoe zit dit dan vast door de gyro? Ergens een duidelijke foto?

bartjuuuhhh zei:
er staat in dit topic wel ergens een reparatieguide zeg maar, maar die originele gyro is gewoon een enorm pruts ding...

Hoe kom je erbij bart ???
Ik heb zulke goede ervaringen met die gyro hahaha
Ik vind ze zo mooi da,k er al 4 van gekocht heb hihi !!
Mahgoed.....

bartjuuuhhh zei:
er staat in dit topic wel ergens een reparatieguide zeg maar, maar die originele gyro is gewoon een enorm pruts ding...

Nou ik ben net voor de 3e keer alle 34 pagina's van dit draadje doorgelopen maar nee, hoor, nergens iets over de plaatsting van het draadje in de gyro.

Dat de standaard dingen prutsdingen zijn is mij wel duidelijk. Ik verdom het echter om meer dan 100 eoro uit te geven voor iets wat ik nog geen eens werkend heb gezien en waarvan ik weet of ik het leuk vind.

Ik heb alleen de niet vlieg ervaring van een kapotte gyro.

Back