REVIEW: Silverlit X-Ufo... Het geld echt waard :)

Hallo VIP1980

Geef even per PB je mail adtes. Dan mail ik die fotootjes van die printjes even. Voor en na demontagn. (dwz voor en nadat ik er aan gesoldeerd heb)

Groeten
Arie

probleem met de printjes is lastig maar als je dus het framepje kapot drukt met een tang zoals jij zei arie is het dus veel makkelijker lijkt me toch ?
enne arie heb jij de freestyle of alround frame ?

Hallo Red Eagle

Ik heb de goedkoopste, de Freestyle van 9,95 per stuk. Omdat ze een beetje asymmetrisch (ongelijk) zijn krijg ik gratis nieuwe erbij. (voor later, volgende frame

Hoe was Duitsland???

Arie

oke die wil ik ook bestellen die dingen zien er echt mooi uit zeg !!!
En hoe bedoel je hoe was duitsland ?
Bartjuhhhh is toch in duitsland ?

oke ik wou net ff vliegen in de slaapkamer maar toen ik mijn accu er in deed ging zomaar 1 propeller aan vreemdgenoeg terwijl hij niet eens aanstond !!!!
Toen deed ik hem aan bleef er alleen een rood lampje branden en je hoort de gyro wel maar niet goed meer je hoort em niet meer opstarten !!
is mijn gyro stuk nou stuk of is er iets anders aan de knikker mijn ufo reageert nergens meer op ,
Ook niet op resetten !!!

Arie de Koning zei:
Weet je zeker dat je accu vol is????
Of kapot misschien. Als 1 celletje het opgeeft
kom je al vermogen tekort.

Jamajah dan kan de motor toch niet gaan draaien als de ufo uitstaat ?
Ik denk dat het een gyro probleem is !!
ik heb vanmiddag wel een klap gemaakt dat het gyro kapje eraf is gevlogen !!
Maar hij deed het daarna nog prima zet hem uit !!
kom thuis van werk en hij doet zo raar :S:S

Nou iedereen !!!
X-frame en de X-3d moet ik maar ff uitstellen !!
Koop me eerst een andere ufo op marktplaats voor extra onderdelen want dan ben je veel goedkoper uit dan waneer je de onderdelen moet bestellen..!! ben nu 70 euro kwijt voor 2ehandse maar bijna niet gebruikt word er gezegt en de factuurbon met garantie zit erbij !!!
Als je kijkt dat een motortje alleen al 15 euro is en de gyro al 20 euro !!
Nahjah ik flans eerst mijn eigen leuk frampje wel in elkaar van printplaat of van hout ofzo!!
Ben wel ff aan het kijken voor een 2ehandsie zender ofzo !!
misschien een robbe f14 ?

Ach, als je die ufo binnen hebt dan barst je van de reserve delen van deze UFO. Elk nadeel heb ze voordeel.
Ik heb het ook zo gedaan. Ik heb er nu 3 en vlieg met één.Ik verbouw er één tit een X-Frame en één is donor. (zielig hé)
Weet je al wat er kapot is trouwens??

Gr
Arie

Arie de Koning zei:
Ach, als je die ufo binnen hebt dan barst je van de reserve delen van deze UFO. Elk nadeel heb ze voordeel.
Ik heb het ook zo gedaan. Ik heb er nu 3 en vlieg met één.Ik verbouw er één tit een X-Frame en één is donor. (zielig hé)
Weet je al wat er kapot is trouwens??

Gr
Arie

Nee arie ik weet nog steeds niet wat er stuk is hellaas maar dat zie ik maandag want dan komt mijn 2e ufo binnen
Is het trouwens wat om een nieuwe frame te maken van hout ?
Lijkt me ook wel leuk denk ik
Mooi zwart spuiten !!
Ach heb er dan 2 kan dus mooi mee knoeien hahahaha !!!!

wat is het hier jah weer stil :S
En iemand ideetjes om een frame van hout te maken ?

Ha die eagle.

Hout gaat niet volgens mij. Is niet sterk genoeg. Als je het wel sterk genoeg maakt is het weer te zwaar. Het originele is van plastic en carbon en weegt bijna niets. Eigenlijk is dat de beste oplossing als ie nog heel is.

Maak iets van carbon buis uit de modelbouw of vliegershop. (6 mm diameter)

Of vervang de buis door aluminium van 6 mm. Aluminium profiel is ook al gebruikt, gewoon uit de bouwmarkt maar wel met veel gaten om eea lichter te maken. (bijv. U profiel)
Er zijn foto's van op het Duitse forum. ALs ik er één zie kopieer ik hem voor je. Zagen uit carbon plaat kan ook maar is ook duur en vreet zaagjes en boortjes ( en tijd niet te vergeten)

Succes,
Ben benieuwd
Arie

ey arie super topie dank je ik ga het eens rustig ff doorbladeren !!!
Thnx Man !

zozo wat een posts man, ben er net weer en heb alles gelezen,

er was in duitsland, waar ik was ten minste niks voor de ufo te vinden helaas,....

groeten bartjuuuhhh!!!

Back