Arie de Koning zei:
Hoi
De witte ufo's zijn heel vroege types of neppers.
Die jij hebt is (zilver) grijs denk ik.
Of het versie 1 of 2 is zie je aan oa het koepeltje. Als dat glashelder is ipv rookkleurig en er staat Silverlit X-UFO op dan zit je goed (V2)
Als er rondom de hele UFO ook nog een lange sticker zit (gewoon een zwarte streep emt een rode voorkant met regelmatig het woord Silverlit)
heb je dus een V2.Er zijn nog meer kleinere aanwijzingen maar dit lijkt me even genoeg. Anders hoor ik het wel.
Groetsels
Arie
Bedankt das dus precies de beschrijfing hehe,
Ik dacht zelf nog in de toekomst deze printje te gaan bouwen
LINK 1N1P
Met borstel loze motoren, staat er ook bij welke type. Enige moeilijke lijkt me om het Programma in de microcontroller te krijgen omdat het een SMD controller is.
Die motoren hebben leuker geluid, beter rendement en minder slijtage.. etc ga maar door
Om nou een frame bij die duitse site te kopen vind ik ook weer zo duur, dus waarom niet zelf 1 bouwen... ook leuk en veel origineler toch?
Ben bang dat er straks ook nie veel meer over blijft van de UFO waar mensen aan gaan zitten knutselen...
Vandaar was ik ook eerst op zoek naar alleen een moederbordje... dat ik de rest er wel zelf op bouwde. Majha die bestaan niet.
accu..
Omdat het bakje 53 x 32 x 22 mm is...
Had ik gekozen voor deze accu :
1700mAh lipo...
Specificaties:
Capaciteit: 1700mah
Belastbaar: 12C continu (20.4A), 18C piek (30.6A)
Afmetingen: 90 x 35 x 22mm ( met een beetje Piepschuim weg snijden moet hij netjes passen )
Gewicht: 130 gram (47 gram meer... )
Als je dit weer compenseert met een lichter frame..
Vraag je he, Is dat carbon frame lichter ??? :?: :?:
Moet ik wel even de lengte eruit halen van het bakje verzin ik wel wat op. Denken jullie dat 130 gram wel wil ??
P.s. Wist je dat een volle accu zwaarder is als een lege ???
Nog over die
brushless Dit motortje lijkt me uitermate geschikt. (Brushless Outrunner 1540KV)
Motortje! (link)
Iemand een Idee hoeveel RPM per Volt de standaard UFO draait ??
En volgens mij kan je zown regelaar ook wel gewoon kopen LINK:
Regelaar ( link )
Als je hier 4 van koopt, en tsja gewicht gaat wel beetje omhoog das wel jammer...