RF-4 Phantom (UR Modellbau)

Als we tzt zover zijn zullen we eens gaan kijken naar de definitieve opstelling, is mogelijk ook afhankelijk van het torretje wat er in komt.
We gaan eerst de vleugels zover afmaken om dan de neuspoot te gaan plaatsen, eens kijken hoe die dan op z`n pootjes staat.

Achterzijde van de vleugel uitgehold voor de flap bevestiging, die is ook al zover klaar (voor de rechter vleugel terwijl ik met links bezig ben :D):
F-4-57.jpg

Flap eindribben gemaakt:
F-4-58.jpg

En zo komt het straks dan in de vleugel te zitten:
F-4-59.jpg

Laatst bewerkt:
Haha, tsja, als ik zo`n machinepark als jou had dan was ik ook wel gaan vrezen :rofl:

Ik ben blij dat je ermee zelf mee bezig bent gegaan, ik dacht ook eigenlijk dat het noodzakelijk was om 2 turbine motoren te gebruiken maar uit je verhaal zijn er meerdere oplossingen ,heel veel succes toegewenst en blijf je voortgang volgen[emoji106][emoji112]

In verband met een aankomend project waar ik mezelf voor de komende jaren aan verbonden heb (maar daarover later meer) is het toch zover gekomen dat deze Phantom van bouwhok gaat verwisselen....

Hij komt echter zeer goed terecht, zijn al diverse schitterende projecten van de toekomstige bouwer voorbij gekomen dus hij komt zeker in goede handen terecht :thumbsup:

Back