Rijden met VRC

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Madhouse, 14 nov 2014.

  1. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Weten jullie al hoe we samen zouden kunnen rijden, als we tegelijkertijd online zouden zijn? Ik ga eens zoeken, vanavond rond acht uur...

    @Stewie; zitten er ook Tamiya chassis in als je de full license hebt?

    Hugo
     
  2. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik rij overigens met een Tamiya TRF417 en een 13.5T er in.

    Volgens mij moet je als je samen raced een club aanmaken ofzo.
     
  3. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    Heren,
    ik heb even een club aangemaakt op VRC
    met de naam "VRC MBF"
    en als het goed is ook een testsessie op de baan Luxembourgh 2009 (Onroad 1:10 Spec)
     
  4. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik ben der ff klaar mee :D

    Het gaat al beter maar nog niets zoals gewenst.
     
  5. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Ik kan het niet vinden... Ben op de juiste baan, maar zie geen multiplayer sessie. Moet ik eerst lid worden van de club? Ik ga het eens proberen...

    [EDIT]Lidmaatschap aangevraagd. In afwachting van goedkeuring van heer de Boeff[/EDIT]

    Hugo
     
  6. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    geaccepteerd als lid
    ben u nu op Luxembourg?

    EDIT:
    heb even een multiplayer aangemaakt op Luxembourg
     
  7. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Ik ga het nu proberen.

    Hugo
     
  8. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Oh, ik heb overigens inmiddels de EPA op nog maar 60% staan...

    Hugo
     
  9. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Helaas. Ik heb geen sessie op dit circuit met onze club of jouw naam als organisator, Jan. Moet je een betaald abonnement hebben voor deelname aan sessies? Ik dacht het niet, ik zie wel andere sessies waar ik deel aan mag nemen. Wat nu?

    Hugo
     
  10. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    Hi,
    geen idee.....
    zie wel jou mp sessie staan maar kan geen verbinding ermee krijgen

    update:
    heb een nieuwe poging gedaan om een event aan te maken op Maandag 15 December vanaf 19.00 uur op Luxembourg voor clubleden van VRC MBF
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2014
  11. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Dank, ik zal het gaan proberen.

    Hugo
     
  12. Madhouse

    Madhouse

    Lid geworden:
    29 jul 2014
    Berichten:
    1.711
    Locatie:
    Doesburg
    Ik zal vanavond ook eens kijken :D
     
  13. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Ik kan niet deelnemen in de sessie, ik zie hem wel. Ik denk dat ik moet betalen om mee te doen, in de VRC Pro Standard pakket à € 39,99 zit de multiplayer functionaliteit. Sorry, ik ga nu even geen geld daaraan uitgeven, ik oefen wel alleen. Geld heb ik genoeg nodig voor de nieuwe transponder die nog moet komen en zo.

    Hugo
     
  14. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Vanmorgen 13.226 gereden. Ik zit meestal in de hoge 13 of lage 14. Maar ik crash nog veel. Op de bredere buitenbanen crash ik veel minder. Ik merk dat het een kwestie van concentreren is. Als ik mijn schouders naar beneden haal en een ronde goed (soms hardop pratend) de bochten stuk voor stuk netjes doe, dan rijd ik best netjes. Ik houd dat alleen niet lang vol.

    Gewoon nieuwsgierig; wat voor tijden rijd jij?

    Hugo
     
  15. Indoorvlieger

    Indoorvlieger Forum veteraan

    Lid geworden:
    3 mei 2010
    Berichten:
    12.799
    Locatie:
    Flevoland
    Ik zit meestal ook op een 13.5 of iets hoger. Een paar rondes had ik echt een goed ritme, en kwam ik op 12.460 of zo. Ik had het opgeschreven op ons marker board, maar dat is daarna uitgeveegd om een boodschappenlijstje te noteren. Het is inderdaad lastig om constant strak te rijden.


    Henk
     
  16. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Zo, de afgelopen avonden weer eens gereden, ter voorbereiding op de Tamiya Cup race zondag. Ik heb al een maand of wat geen zender meer in handen gehad, en dat merk je meteen. Ik crash weer heel veel en de tijden zijn bedroevend. Maar na 3 avonden van een half uurtje sturen komt het wel weer terug. Ik rijd 3 circuits, elk 10 minuten:
    - VRC carpet track 2 . Deze baan vind ik moeilijk, smal. Ik haal de bocht na het rechte eind nooit mooi in één keer.
    - RC Super Speedway Short. Ik vind dit een leuke baan, bocht voor de mooie kombocht erg lastig, maar ik heb al een keer 80% van het baanrecord gereden, geeft het programma aan (20% langzamer).
    - RC Super Speedway Long. Dit vind ik ook een leuke baan, bocht voor de mooie kombocht erg lastig, maar ik heb al een keer 75% van het baanrecord gereden, geeft het programma aan (25% langzamer). Als je deze baan in de vingers krijgt is hij grotendeels volgas met de simpele standaard auto die ik rijdt.

    Groepssessies en zo probeer ik niet meer, ik krijg het niet voor elkaar. En het gaat me niet om het racen op de computer, puur om uren te maken met het sturen. En dat gaat redelijk.

    Hugo
     
  17. Joost Alain Proost

    Joost Alain Proost

    Lid geworden:
    1 jan 2006
    Berichten:
    127
    Locatie:
    Zuid Holland
    't bevalt mij bijzonder goed, ondanks dat de videokaart (Intel Media Accelerator) van m'n laptop er niet geschikt voor is. Dat was de reden, dat ik 't spel in 2012 downloadde en er niets mee kon/deed. Ik wist nog niet, hoe de instellingen op low te zetten. Na 2 maanden geleden (pas) de tips daarover gevolgd te hebben, is het te doen, ook al haalt mijn laptop de 60FPS niet. Zit eerder rond de 30. Desondanks zo veel plezier er aan, dat ik voor het unlimited full membership ben gegaan. Kids ook enthousiast en dat scheelt me weer in de portemonnaie, zo. Geen uitgaven voor nieuwe parts na schade in het real rc racing, maar een druk op de computer en daar gaat ie weer. Op deze manier trainen gaf m'n jongste zoon (van 5) net genoeg 'training' om de 1e Tamiya race bij MRC te rijden in de Fighters.
     
  18. HugoW

    HugoW

    Lid geworden:
    30 aug 2007
    Berichten:
    3.509
    Locatie:
    SInt-Oedenrode
    Door een fijne link van Joost (dank!) heb ik nu een TRF417 met snelle opties, virtueel dan. "Dan valt het in het echt mee." Mooi! Nu wil ik nog één goed trainingsciruit kopen. Liefst lekker lang en gevarieerd. Wat kunnen jullie me adviseren? Eppelheim2 leest wel goed..

    Dank,

    Hugo
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
  19. Joost Alain Proost

    Joost Alain Proost

    Lid geworden:
    1 jan 2006
    Berichten:
    127
    Locatie:
    Zuid Holland
    Eppelheim rijdt wel heel krap. Nog krapper dan VRC Carpet x.Ik zou lekker een buitenbaan kiezen. Dan kun je er incidenteel ook een brandstofauto op rijden.
    Of je wacht met je keuze op de 'VRC Pro Worlds', zodat je de baan daarvan kiest en er aan meedoet .
     
  20. viel9

    viel9

    Lid geworden:
    27 jan 2011
    Berichten:
    152
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015

Deel Deze Pagina