Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is je beste tijd met 13.5 motor op VRC Carpet 2? Gewoon, eens nieuwsgierig, misschien ben ik wel iets minder slecht dan ik denk. Of misschien wel slechter.
Eppelheim rijdt wel heel krap. Nog krapper dan VRC Carpet x.Ik zou lekker een buitenbaan kiezen. Dan kun je er incidenteel ook een brandstofauto op rijden.Door een fijne link van Joost (dank!) heb ik nu een TRF417 met snelle opties, virtueel dan. "Dan valt het in het echt mee." Mooi! Nu wil ik nog één goed trainingsciruit kopen. Liefst lekker lang en gevarieerd. Wat kunnen jullie me adviseren? Eppelheim2 leest wel goed..
Dank,
Hugo
Vanmorgen 13.226 gereden. Ik zit meestal in de hoge 13 of lage 14. Maar ik crash nog veel. Op de bredere buitenbanen crash ik veel minder. Ik merk dat het een kwestie van concentreren is. Als ik mijn schouders naar beneden haal en een ronde goed (soms hardop pratend) de bochten stuk voor stuk netjes doe, dan rijd ik best netjes. Ik houd dat alleen niet lang vol.
Gewoon nieuwsgierig; wat voor tijden rijd jij?
Hugo