rijden we nog wel es??

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door tankie, 15 feb 2005.

  1. Goh, ken je die niet dan ? dat is die Blokker die zo klein is dat ze de vestiging ook wel Blokker "nergens"huizen noemen :wink:
     
  2. Dat was vaak het probleem met die Duitsers he....blitzkrieg, toeslaan en weer wegwezen...eh o nee, wegwezen deden ze wat langer over...maar goed, toch je barbeque kwijt.

    Beetje Panzersoldaat draait daar zijn hand niet voor om Theo, Tigertje omhoog hoppa, niks geen krik.
    En die emmer diende om je handen in te wassen als je de Tiger opgetild had dus blijf je nu toch met een probleem zitten :roll: :lol:
     
  3. Nou zo zag het er dus uit...
    [​IMG]
    Ergo, toen de krik ging ging de emmer mee.
     
  4. En 't was zo'n mooi gezicht :lol: maar goed dat 't emmertje niet aan de uitlaat vast zat :wink: of aan de loop :lol:

    Heb je speciaal hiervoor 't complete foto album bekeken :?: :lol:
     
  5. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Hij heeft sowieso geluk gehad dat hij niet meer kwijt geraakt is..
    Denk eens door!! Dat emmertje zat aan de tank vast!!!

    Gr.
    Arie
     
  6. Is wel makelijk zoeken, complete Tiger ipv dat vingerhoedje met krikje :lol:
    Daarom zit er op die Pershing een vlaggetje :lol:
    Is hij makelijker te vinden :wink:
    [​IMG]

    Wie weet er nog een adresje voor een Tiger krikje en een lichtmetalen emmertje :?:
    Misschien is er in Purmerend ook nog een Militaire model dump store :lol:
     
  7. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Het was wel een heeeeeeeel mooi emmertje!
    (zout in wond)
    Purmerend??? zit daar niet ene"Sprocket???"

    Maar ja, met zo'n naam, wat moet je dan verwchten. Quartel klinkt toch heeeel anders (RAHEUU, KUCH, ROCHEL) Vrot!!
    Ahum, sorry

    Arie
     
  8. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Overigens, wat klinkt mijn motor beroerd zo zonder rooster!!!!
     
  9. Klinkt de motor niet harder :lol:
    Geluid kan nu beter de tank uit :wink:

    Wel jammer dat 't geluid van een Leo niet zo hard kan :cry:
     
  10. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Ja, dat is het.
    Ik heb uir een gezaghebbend boek ook uitgevonden waar dat eeuwige emmertje toch altijd voor is.
    Die Tigers lekten zoveel olie en andere smurrie in het motorcompariment dat daar een high tech oplossing voor verzonnen werd.
    Deutche Grundlichkeit!!!
    Je zet de krik onder de linker voorkant (hoek) en het emmertje onder de rechter achterhoek en krikt het geheel op. dan loopt het er vanzelf uit. Wie z'n emmertje en krik kwijt was zat goed in de stront (en smurrie) Disciplinaire maatregelen dus.Het resultaat lever je dan in bij het toemalig inzamelpunt chemisch afval.
    Toen nog gewoon S.L.O.OT. geheten. Ik weet niet waar die afkorting voor staan. (grin.)
    Leerzaam he??
     
  11. De tegenwoordige Leopards maken nou eenmaal een stuk minder herrie dan zijn voorlopers uit de jaren 40 45 dus qua schaal klopt het best dat de Tigers onze Leopards totaal overstemmen.....geluids camouflage :idea:
    Maar als je de Leopard open hebt maakt hij veel meer herrie omdat het geluid er dan net als bij de tigers en zo rechtstreeks uit kan, dat scheelt een slok op een YOHOHO fles met rum.

    O en Theo, ik moet weer gaan bestellen bij Schumo van de week (idler set voor een Pershing)..... :roll:
     
  12. Bestellen :lol: misschien een krikje :wink:
    Bosch lampjes voor mijn Tigertje :wink: stuur wel weer een mailtje :lol:
     
  13. Wordt er na die ene meeting nog gereden, of is iedereen zijn of haar tank aan 't oplappen :lol:
    En week niet geschoten is een week niet geleefd :roll:

    Groeten Theo :lol:
     
  14. Arie de Koning

    Arie de Koning

    Lid geworden:
    3 okt 2004
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lopik
    Hoi.

    Ik kijk rond maar alle mogelijke slagvelden worden in een rottempo volgebouwd. Ik blijf kijken maar de plaatselijke kakveldjes sla ik ff over.

    Op 23 april heeft een vriend van mij hier een open dag met z'n modelbouwzaak in Maarssen. (Orion Modelbouw)
    Dit om wat naamsbekendheid te krijgen. Misschien kunnen we hier iets mee. Alleen is er geen mooi stukkie zand oid te vinden of we moeten de straat openbreken. Ik kijk ook hier nog ff rond.
    Iemand belangstelling, iedeen of een kiepauto (met zand)??

    Groeten
    Arie
     
  15. :( Helaas, 23 april zal niet gaan, druk, druk, druk :lol:
    Maar Een nieuwe meeting lijkt mij wel wat, vandaag ondanks de drukke werkzaamheden toch nog even de Tiger gestart, wat een hoop herrie binnenshuis, zullen de buren wel weer gaan klagen :lol:
     
  16. Gevonden in Huizen een motor rooster, met daaraan vast een Leopard :?
    [​IMG]

    Even de boel wakker schudden, 12 juni gaan we rijden in Gemert :!:

    Maar waar rijdt iedereen nu :?:

    Groeten Theo 8)
     
  17. Tsjaa Gemert is nog wel 3 weken weg.....ik rijd nu.....in de huiskamer af en toe, de Tiger een beetje aan het inrijden zodat hij straks klaar is voor het ruigere werk.

    Geschutsflits van de Leopard weigert opeens, dan doet hij het wel en dan weer niet....mmmhhh.....van alle Tamiya tanks vind ik qua constructie de Leo toch maar zozo eigenlijk, niet dat ik hem weg zal doen hoor :wink: maar een Tiger is toch betrouwbaarder.......dus dat is niet bepaald op schaal zeg maar :cry:
     
  18. Dat is wel balen, van je geschutsflits.
    Maar qua rij eigenschappen vind ik de Leo dus heel mooi, lekker soepel, alleen als 't terrein te zwaar wordt, dan weet ik 't nog niet.

    De Tiger heeft wel veel meer grip met die brede tracks, waar een Sherman of Pershing niet tegen op komen daar kan een Tiger meestal nog wel tegenop :lol:

    En wat rijden betreft, vandaag en gisteren lekker gereden bij Hobma, was vooral vandaag erg druk :lol:

    Groeten Theo
     

Deel Deze Pagina