Rijders in Sittard

• Topicstarter Topicstarter Dirkolos
  • Startdatum Startdatum
Mits het weer het toelaat kom ik ook met een vriend rijden, mochten julie niet gaan reageer aub even in deze topic dan krijg ik een mail en dan weet ik dat ik niet hoef op te rijden vanuit maastricht.
Alvast bedankt en maybe tot morgen!

Gr!!

Haha hier schijnt de zon ook! Als er niks mis gaat ben ik er rond 12:00 ( moet nog effe nieuwe remmen op mijn savage monteren)

Was een leuke middag(gaat wel weer de nodige onkosten meebrengen:) Maar voor mijn eerste keer vond ik het erg leuk... @wachtende op de fotos

Top middag!! Moeten we beslist vaker doen! Kan niet wachten op de fotos en filmpjes van mn auto in de lucht en natuurlijk de volgende meeting :)

full
full
full
full
full
full
full
full
full
Yep was een top middag:yes::yes:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Roger

Mooie foto's,.. Jammer dat ik er niet bij kon zijn :(

Groetjes Bruce

Hey Bruce,

Met een beetje geluk komen er nog een paar goede dagen ,daar gaan we dan direct gebruik van maken.

Roger

ps Ik ben er over aan het denken om een mcd over tenemen kan ik misschien in limbricht mee rijden.

Hey Roger

Ik zag idd dat je info vroeg over de MCD, is gewoon een goede auto... Kijk maar eens op Mogatech (Mogatech), die verkoopt ze ook en je kunt dan de verschillende modellen vergelijken :)
Tot gauw

Was zeker een geslaagde middag ondanks het wat frisse weer,

Hierbij 2 panorama foto;s van het terrein :D @roger01 zitten paar leuke actie foto's bij!

IMG_0311.jpg

IMG_0304.jpg

Ps mochten jullie weer gaan rijden en ik heb mijn onderdelen besteld en binnen en de savage gemaakt kom ik ook weer!

ontdanks alle plakband ziet mn savage er toch nog wel stoer uit hier! Mooie fotos van een leuke middag!

Hey Bruce,
Het begint ergens op telijken als we nu een keer met zijn allen daar zijn word het zelfs nog druk.
Het niet mee kunnen rijden heeft je wel weer een paar uur poetsen gespaard :p:p

Roger

Back