Rijders in Sittard

• Topicstarter Topicstarter Dirkolos
  • Startdatum Startdatum
Hallo Heren,

Sinds vandaag ben ik nieuw op dit forum. Ik zal mij even kort voorstellen: Mijn naam is Jeroen en ik rijd met een Hpi Baja 5Bss met spektrum dx2s zender. Aangezien ik ook in de omgeving van sittard woon, lijkt het mij eens leuk om ook eens te komen rijden. Zelf ben ik ook al vaker bij de 'Gardenz' en Geleen gaan rijden, aangezien daar ook een mooi stuk is om offroad te rijden. Ook ben ik actief op rcbigscaleforum.nl (onder dezelfde naam)

Gr, Jeroen

Hoi Jeroen,

Gewoon dit draadje in de gaten houden ,als er iemand gaat rijden word het hier meestal wel neergezet.
Ik zet het meestal ook nog eens op RC bigscale neer.

Roger

Ik wil ook wel eens in geleen komen rijden, mischien dat we daar eens kunnen afspreken ?

Hey Bruce,

Het is best een leuke plek om terijden houd er wel rekening mee dat er stukken bij zijn waar wat stenen en grove kiezel liggen en dat er geen koopzondag op gardens moet zijn .

Roger

Heren,

Zondag de 18e willen we in beek offroad gaan rijden althans jeroen weet daar een plek waar schijnbaar mooi offroad te rijden valt.

ik en marvin en jeroen met een maat van hem gaan dan zowiezo daar rijden en weet niet wie ook zin heft om te komen is wel schijnbaar alleen offroad, zou natuurlijk leuker zijn met nog meer man, dus wie mee wilt graag even hier vermelden hoe meer zielen hoe meer racefun :D

Greetz

Hallo,

Sorry, maar de 18e ga ik ook met de baja meerijden in de klipper. We kunnen ook de week erna eens gaan kijken. Daar in beek is een hele mooie plek, er is zelfs een circuit gemaakt waar ze met quads en crossmotors rijden. Als er geen waterplasen staan, valt er ook uitstekend met de rc-autos te rijden.

Groeten, Jeroen

Heb daar in de buurt al eens rond gekeken maar toen niet direct wat gezien .
Volgende keer toch maar eens beter kijken:):).

Roger

Hallo heren,

Als jullie kapelstraat 76, Beek invoeren op jullie tom tom komen jullie vlak uit bij de plek waar ik bedoel. Op de kapelstraat is Coumans installatietechniek gevestigd. Als je dan een stukje doorrijd, zie je een bord van Martens staan. Met daarachter hoge/lange bergen. Als de dit terrein opgaat of de bergen oploopt kom je in de rc-paradijs terecht:D
Van bovenop de bergen kun je het circuit zien, wat andere mensen zelf hebben gemaakt.

Het is gewoon een heel groot braakliggend bouwterrein, waar tot nu toe nog geen afrastering omheen staat.

Als je op google maps kijkt, zul je dit terrein niet zien. Dan zie je nameljk nog een heel groot vlak weiland.

Ik hoop jullie hiermee goed te hebben geinformeerd!!

Groeten, Jeroen

Back