Rijders in Sittard

• Topicstarter Topicstarter Dirkolos
  • Startdatum Startdatum
Beste allemaal

Het begint er idd op te lijken dat hier regelmatig gereden wordt... SUPER !!!

Helaas kan ik zondag ook niet hopelijk blijft het weer nog lang zoals vandaag want wil graag nog ns komen rijden!

Nee heb niet meer gereden ben op onderdelen aant wachten dan effe fixen en mocht het weer aankomende zondag goed weer zijn en er mensen komen dan ben ik van de partij in sittard!

Hallo heren

Ik zou heeeeel graag willen komen maar ik ben ook aan het wachten op onderdelen, ik heb 2 stuurservo's gekocht en deze moeten nog geprogrammeerd worden. De Hitec HFP-25 Digital Servo Field Programmer & Tester is geisteren gekocht en ik verwacht dat ie pas eind deze week binnen is...

Hallo heren

Ik zou heeeeel graag willen komen maar ik ben ook aan het wachten op onderdelen, ik heb 2 stuurservo's gekocht en deze moeten nog geprogrammeerd worden. De Hitec HFP-25 Digital Servo Field Programmer & Tester is geisteren gekocht en ik verwacht dat ie pas eind deze week binnen is...

Hey Bruce,
Je kunt toch ook met de beetle rijden.

Hoi Roger

Dat zou inderdaad kunnen maar zit tussen 2 nachtdiensten in dus dat gaat zoiezo lastig dan...

Hey Roger

Om meer stuurkracht te krijgen zodat ik de servosaver strakker kan aantrekken. Ik merkte dat als ik op een ondergrond reed waar veel grip was mijn servosaver al te vroeg begon te werken waardoor ik veel stuuruitslag miste.

Hoi Martin,

Nee had geen tijd voor fotos temaken moest me teveel op de motor concentreren om hem met dit koud weer lopend tehouden.:(:(
Met deze temperaturen is electro of benzine toch wat makkelijker.

Roger

ps Had ook geen camera bij me;);)

Heren aanstaande zondag ben ik weer van de partij met een vriend van me..
Wie o wie komt er zowiezo ook even rijden mits het weer meezit natuurlijk, we zullen er rond 13:00/14:00 zijn!

Back