Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Baal als een stekker dat ik wegens omstandigheden niet kan komen!! Hopelijk zijn jullie er volgende week weer, dan kom ik beslist! Veel plezier gewenst allen!!!
Mooie foto's man,.. volgende keer dan maak ik ze van jou. Ik ga zo de groepsfoto uploaden bij bigscaleforum. Was weer gezellig vandaag en gelukkig is het droog gebleven.
Die foto waar ik rond de pion vlieg heb ik gisteren niet gezien, volgende keer ga ik ook meer foto's maken. Moet er wel bij zeggen dat die camera van jou mooie pic's maakt.
Hallo, ik heb ook wel interesse om een x te komen rijden, ikzelf heb een savage 4.6 is er ook wat off the road waar jullie rijden? Dus ook heuvels om te jumpen..
Waarschuw me aub als jullie weer een x ergens gaan rijden.
Je kunt hier zeker offroad rijden alleen als je wilt jumpen zul je zelf een schans of iets dergelijks moeten meenemen.
Als ik weer ga rijden zal ik het hier neerzetten(moet het wel eerst beetje beter weer worden).
Het NK was weer spannend, heb niet gereden maar ben gaan kijken. Ook gezellig gekletst met andere rijders en weer een hoop geleerd
Tuurlijk kun je 18 november (Manege Klipper) komen, kijken kost niets en foto's maken kost nog minder http://www.bigscalelimburg.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=3