Rijders (offroad) omgeving Zwolle

mooi,gooi maar achter in de auto,kunnen we morgen onze auto's afspuiten :-)

nee chinees glapje, mooi dingetje,ik ga nog eens een kleinere kopen voor mijn electro auto's

Ik ben niet zo knap als Brat Pitt en heb niet zoveel centjes als Angelina Jolie,,,,,,,,,,,,,,,,,maar ik kan likken als lassie en zuigen als een Nilfisk,,,,,;)

zo net ff mijn slash uitgetest, had binnen 10 min 4 kinderen er achter aan rennen en ik heb nog een poosje samen gereden met een nikko :D
maar het feest hield op toen het linker achterwiel eraf vloog.
schade: een wielmoer foetsie

dan hebben we nog altijd een staafmixer in huis,die zelfs op batterijen kan,dus van stroom uitval geen last.

mensen ik ga eten,en daarna nog ff de stad in,ik wens de gene die er morgen niet zijn alvast een prettig weekend,en de rest,tot morgen

@ Erik,ik zorg dat ik er ook om half 1 ben met de fiets,tot morgen

mooi,gooi maar achter in de auto,kunnen we morgen onze auto's afspuiten :-)

nee chinees glapje, mooi dingetje,ik ga nog eens een kleinere kopen voor mijn electro auto's

Moet hem ophalen in Dieren nabij Arnhem en toevallig moet ik aanstaande woensdag bij de NS station in Dieren zijn voor een projekt, dus gratis ophalen met auto van de zaak (ligt toch op de route). Ding kost nieuw 218 euro.

rolf,ik weet niet of je nog moeren heb,maar ik zal hier morgen ff de boel doorzoeken,volgens mij heb ik er misschien nog 1 a 2.

zo net ff mijn slash uitgetest, had binnen 10 min 4 kinderen er achter aan rennen en ik heb nog een poosje samen gereden met een nikko :D
maar het feest hield op toen het linker achterwiel eraf vloog.
schade: een wielmoer foetsie

Houdt die kids effe op de kop, valt die moer vanzelf uit 1 van hun zakken,,,,

Haha Dre, kunnen niet nog ranziger gaan hier op MBF want daar hebben we op RCLargescale (het mooiste Bigscale site van Nederland) wel een mooi draadje voor ;)

op je 18de denk je overal verstand van te hebben en dus ook met seks, komen er pas op latere leeftijd achter dat ze het altijd verkeerd hebben gedaan,,,,,,

Even wat wijsheid van een "bejaarde"

op je 5de vind je meisjes vies,
op je 12de begin je meisjes leuk te vinden,
op je 18de vind je meisjes van dezelfde leeftijd leuk
op je 28ste vind je vrouwen van 18 tot 35 leuk
op je 38ste vind je vrouwen van 18 tot 50 leuk
op je 60ste vind je alles tussen 18 en 100 lekker (Dre zijn leeftijdgroep)

Zoals je leest, hou ouder hoe groter de markt!

Laatst bewerkt:
Back