Rijders (offroad) omgeving Zwolle

ja hoor ik ben even eten en het loopt alweer helemaal uit de hand hier.
Ik denk dat met rijders offroad dan iets anders word bedoeld dan rc auto's?

nou die cubaanse krijgt mijn vrouw niet te vaak in d'r mond,ze is namelijk van beroep slager,en ik ben als de doods dat ze hem nog met haar tanden probeert uit te benen.
maar als ze me dan zo zielig aan kijkt,dan mag ze van mij als troost een half uurtje op de wip wap. Wat ben ik toch weer aardig voor d'r.

Lol, ik moest wel ff checken of ik wel op het goede forum zat :D

ik heb er zelf ook nog 8, dus heb er voorlopig wel genoeg, net ff de geometrie wat aangepast en ik moet zeggen dat hij nog nooit zo lekker op verhard heeft gereden

Gisteren even door de zandbak geploegd met m'n Slash 4x4, het zand zat daarna echt overal in :rolleyes:. Ik geloof dat ik daarvoor van Proline al een soort van oplossing heb gezien (soort van bak die je over het chasis schuift). Maar eens even wat reviews daarvan bekijken...

die bak schuif je onder het chassis en is niet echt een succes, je kan beter naar de Jconcepts overtray kijken

Zo, inderdaad, net ff de review van Jang (URC) bekeken en die laat geen spaan heel van die proline bak. Die JConcepts overtray ziet er wel goed uit, dank voor de tip!

je zou ook nog naar de outerwears shroud cover kunnen kijken, die in combinatie met de undertray blijkt ook goed te werken

Waar gaat die ronde trouwens langs??? Ik kom namelijk aangereden van af de industrie kant. En ik zit een beetje met speling op de achter wielenin de maag. Lijkt mij iets meer als toen in kampen, maar mag geen problemen geven volgens mij.

goede morgen iedereen.

@dennis

die wieler ronde wordt vanaf het centrum gestart,dan fietsen ze in een rustig tempo naar het buiten gebied,daar trappen ze de longen uit hun lijf,en dan finishen ze op de haatlanderdijk,en dat is in de buurt van de bmx baan,er zullen mensen zijn die bij de bmx baan de reserve wielen aan de volg auto,s mee geven,en er zullen vast nog meer mensen zijn.
maar daar hoef je dan toch niet bang voor te zijn,als je wiel er af vliegt,dan gaat dat niet zo hard.

dus ik kan gewoon via de industrieweg daar heen rijden. Heb de baja nu nog ff aan de tap staan whahahaha. Weet ik iig zeker dat ik niet halverwege met een lege accu kom te staan:p

volgens mij kan je er van alle kanten nog gewoon komen.

maar een paar posts terug staat mijn nummer,zet die in je tel,mocht je problemen hebben dan horen we het wel.

[mierenneukmodus aan]

kampen heeft 3 bruggen over de ijssel....

welke bedoel je?
molenbrug
stadsbrug
of de eilandbrug?

[mierenneukmodus uit]

Back