Rijders (offroad) omgeving Zwolle

via ijsselmuiden,stadsbrug over,rechts af,volgende kruising rechts,dan rij je recht door langs fietsen winkel Kok de noordweg over,bij de fietsenwinkel (Minnema)rechts af,die weg blijven volgen,zelfs langs de aldi gewoon nog rechtdoor blijven,dan maakt die weg een bocht naar links,en dan een stukje rechtdoor en dan heb je aan je linker hand de bmx baan.

Laatst bewerkt:
JUUSTUM! dat is hem.

ik zit te twijfelen of ik mijn e-revo mee zal nemen.
ik kan hem dan op 2 nimh accu's laten rijden,maar niet zo lang en niet zo spectaculair,of ik hou die nimh accu's voor de slash,ik denk dat ik het laatste doe,want de e-revo krijgt na de 20e 2 stuks 2s lipo's,en dan kan ik daar ook mee rijden.

dus jullie krijgen alleen de slash te zien vanmiddag.

kleine crisis hier... ontangeraccu heeft de winter niet overleeft want hij is weer leeg :(. even zien of ik snel aan andere in elkaar kan bakken

he luppie,in kampen heb je ook Hangar zitten,die verkoopt meerendeels vliegtuig spul,maar misschien heeft hij wel net de juiste accu voor je,ik zou zeggen,kijk op zijn site via google en bel hem ff,dan kan je hem zo van middag halen.

@ Dennis

de cubaanse stok blijft lekker achter rits en gulp,tis nog veels te koud,straks moet ik er nog een touwtje aan knopen omdat ik hem anders niet kan terug vinden.

nou de nieuwe accu is al bijna klaar. had nog wat nieuwe accus liggen van de aldi 2400mAh voor heel weinig. en ze solderen zelfs fijn! ik haal nog wat van die dingen want ze waren echt goedkoop.

zometeen wel even aan de turbolader alhoewel er ready to use op staat

he jongens ik heb waarschijnlijk tegen het na jaar de beschikking over 4 stukken land van 164m bij 75 m.

dit land is van mijn schoonouders,en die moeten het weg doen i.v.m. de by pass van de ijssel,ik ga van de week eens die project ontwikkelaar proberen te bereiken om eens te vragen hoe lang ik daar gebruik van kan maken.

mijn accu's zijn ook vol,

4 accu's voor de slash

1 lipo 5200amph 3s 11,1V
2 Nimh 8,4 V 4600 amph
1 Nimh 8,4 V 3000 amph

eens kijken hoe lang ik daar mee kan rijden,ik neem in ieder geval de lader wel mee.

Goed, ik heb de auto volgestouwd en ga die kant op. Ik neem ook even de werktafel mee en een kabelhaspel voor de laders.

Springschans neem ik maar niet mee he,,,,,;)

Hoe laat ben jij er Pinkie?

he jongens ik heb waarschijnlijk tegen het na jaar de beschikking over 4 stukken land van 164m bij 75 m.

dit land is van mijn schoonouders,en die moeten het weg doen i.v.m. de by pass van de ijssel,ik ga van de week eens die project ontwikkelaar proberen te bereiken om eens te vragen hoe lang ik daar gebruik van kan maken.

Dat is heel interwssant Pinkie, dar kunnen we de handen wel aan vuil maken, effe shovel ot trekker regelen en een baan is geboren.

Zo,weer thuis.

ff de schade opnemen,maar man,wat was dat gaaf rijden.
ik ga de E-revo helemaal klaar pimpen voor deze baan,lang leve het vakantie geld.

zo net een BOEL foto's doorgekeken (nog niet allemaal...)
hier een selectie van de + - 200 foto's die ik hier heb:

full

full

pas op: laag vliegende baja..
full

full

jaja de nitro heeft ook nog gereden!
full

full

full

awesomenes!
full

let's race!
full

full

full

full

full

natuurlijk was er ook schade...
full

en werden er reparaties uitgevoerd..
full

en nog meer reparaties.
full

pit crew:
full

full

en een fotograaf

full

en het hele cluppie:

full

al met al zeker voor herhaling vatbaar!

edit: ik heb net al nieuwe rpm shocktowers besteld :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja dat was een ZEER geslaagde meet mannuh. En we mogen nog een keer komen rijden van de organisatie.

Mooie foto's Ruben, ik zal vanavond ook eens gaan uitzoeken en de mooiste foto's bewerken en uploaden hier, misschien ook wel een filmpje.

Echt geslaagd, doen we snel weer, hopen dat we weer met 8 man zijn,,,,,,,of meer, de baan is groot genoeg.

Mijn MT had grote moeite met de baan, deze was droog en van gravel, weinig tot geen grip en spinde regelmatig. Jumpen wil al helemaal niet met een kilo of 15, de neus wil direct naar beneden zeg maar. De Baja van Dennis kon er beter mee uit de voeten, zie de pica's hierboven.

Deze baan is echt perfect voor de 1:8 en kleiner, de Slashen voelden zich hier op hun gemak.

ja dat was een mooi baantje om te rijden. ik ben achteraf iets te zuinig geweest op de gloeiplug want thuis heb ik nog even een nieuwe geprobeerd en nu heb ik twee tankjes leeg gereden zonder dat hij ook maar één keer af sloeg. volgende keer beter. misschien de volgende keer een vlakke baan zoeken waar we wedstrijdjes kunnen doen maar hier mag ook wel weer

Back