Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Hier alvast de fotobijdrage van mijn kant, filmpjes volgen wel een keertje;

dsc9997.jpg

dsc9899.jpg

dsc9878.jpg

dsc9822e.jpg

dsc9772.jpg

dsc9767l.jpg

dsc9754.jpg

dsc9652s.jpg

dsc9603.jpg

Mooie foto's en mooi dat het gezellig was!

Groeten,

Ruud,

PS : Chek mijn nieuwe Avatar:)

EDIT : Bij de laatste foto van Eric lijkt het net of de baja erin geplakt is:)

@ Dat ziet er heel geslaagd uit mannen daaro op die bmx baan :yes:, en de foto's zijn ook super :thumbsup:, en Eric geen schade gereden met je FG-MT ??, laterssss Dr.Dre.;)

1 Woord; AMAZING!!!!! Wat een baan daar. Voor de bigscale te glad, maar heb me er prima vermaakt en de baja voelde zich helemaal thuis bij de jumps! Als er hier weer gereden gaat worden ben ik ZEKER van de partij mannen:D. Wist trouwens niet dat een baja de handstand kan doen whahahaha:p. Alle beeld materiaal/foto's die er zijn gemaakt zijn welkom en wat een prachtige foto's allemaal. Mogen wel via email gestuurd worden. Dan heb ik wat om op hyves te zetten;).

Schades; lekke shock links achter (na aardig wat jumps), uitlaatpakking kapot en spruitstuk los getrild

Laatst bewerkt:
wat is eigenlijk de egte naam van luppie, die moet natuurlijk ook in de aftiteling, helaas is de film niet van bizar hoge kwaliteit omdat deze camera nog een digitale met bandjes is, de kwaliteit gaat helaas verloren als je het op de pc zet

wat is eigenlijk de egte naam van luppie, die moet natuurlijk ook in de aftiteling, helaas is de film niet van bizar hoge kwaliteit omdat deze camera nog een digitale met bandjes is, de kwaliteit gaat helaas verloren als je het op de pc zet

Johannes, zie post 1 ;)

inderdaad :p

edit: ik bedoelde niet dat je dom was hoor we waren tegelijk denk ik

Laatst bewerkt:
Back