Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Heej Scaggyman, zal zaterdag er helaas niet bij zijn, had die brute Revo wel weer eens willen zien, wil eens kijken of die nou sneller is dan mijn getunde 26cc :rolleyes:

waarom kom je niet dan?

even een update, ik ga er voorlopig geen auto bij kopen, ik ben weer even bezig met dan andere tak van de hobby.
ik heb nou deze: afbouwverslag-robbe-odin en daar gaat voorlopig wat geld naar toe.

deze moet me straks wel kunnen voortrekken als ik er in een roeibootje achter zit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze baja lijkt opvallend veel op die van de hobbyking!
zelfde 'hot' sticker op de motor
zelfde uitlaat
zelfde stickers op de vleugel
ik zou niet raar opkijken als het gewoon dezelfde auto's zijn

Misschien is het idd de zelfde, maar als ik een review lees van iemand die hem heeft gekocht verbaasd het me wel dat hij de auto heeft gekregen met dempers waar bijna geen olie in zit. Daar heb ik m'n vraagtekens bij. Ben je trouwens al is in Staphorst wezen kijken?

waarom kom je niet dan?

even een update, ik ga er voorlopig geen auto bij kopen, ik ben weer even bezig met dan andere tak van de hobby.
ik heb nou deze: afbouwverslag-robbe-odin en daar gaat voorlopig wat geld naar toe.

deze moet me straks wel kunnen voortrekken als ik er in een roeibootje achter zit.

Prive afspraken, mooi projektje trouwens Ruben, het beslag zit er al grotendeels op zie ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is het idd de zelfde, maar als ik een review lees van iemand die hem heeft gekocht verbaasd het me wel dat hij de auto heeft gekregen met dempers waar bijna geen olie in zit. Daar heb ik m'n vraagtekens bij. Ben je trouwens al is in Staphorst wezen kijken?

Ja heb afgelopen zondag bij het kerkbos gereden

mijn slash is weer gemaakt,zo ver de as het houdt,ik denk dat ik ook maar veelintegu onderdelen o mijn slash ga doen.

dus een beetje rpm,en een beetje proline,en een beetje integy,dat wordt een massief autotje

mijn schans zal ik meenemen.

tot zaterdag heren.

Ja heb afgelopen zondag bij het kerkbos gereden

Is het daar nog/weer gangbaar dan? Misschien als ik morgen tijd heb dat ik daar nog even heen ga. Heb gister de hoezen en de Desert Rat binnen gekregen, maar moet nog fftjes wachten op de shock socks. Moet wel zeggen dat er aardig wat snijwerk aan zit:p:D.

Ik ga zondag in Beerze (nabij Ommen) in de zandbak de Mb zijn maiden geven, als iemand zin heeft om te komen rijden zijn jullie welkom.

@ scaggy

tien uur en dan moet je gewoon Dr Damstraat intikken in je tommie.
dan als je er bent,dan zie je vanzelf een braakliggend terrein met bergen zand,daar rijden we altijd.

tot morgen

mijn 3 accu's zijn weer vol, en ik heb mijn spektrum ontvanger in de slash gezet met de temp sensor op de motor ;)

traxxas link heb ik met mijn 1/16 e-revo verkocht ;)

tot morgen!

Back