Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Is het daar nog/weer gangbaar dan? Misschien als ik morgen tijd heb dat ik daar nog even heen ga. Heb gister de hoezen en de Desert Rat binnen gekregen, maar moet nog fftjes wachten op de shock socks. Moet wel zeggen dat er aardig wat snijwerk aan zit:p:D.

heb vooral op het zandpad gereden die erbij langs loopt, kerkbos zelf liggen nog erg veel takken

Wat zijn hoezen van een Desrt Rat? Of bedoel je de Proline Desert Rat body en undertray toevallig?

heb vooral op het zandpad gereden die erbij langs loopt, kerkbos zelf liggen nog erg veel takken

@Manta; Sorry, ik bedoel idd de body. De undertray heb ik nog niet maar die zal ik vast en zeker gaan bestellen.

@Rolf92; oke dan weet ik dat ik daar voorlopig ff niet heen hoef. Ik ga vanmiddag zowiezo nog ff rijden. In Zwartsluis op de Kranerweerd (industrie) ligt een mooie grote zandbak.

Laatst bewerkt:
Zal is kijken of ik volgende week ergens aanwezig kan zijn. Ik ga rond 13:45 nog even rijden in zwartsluis op het industrie terrein.

@ manta,

betekent alleen maar dat we geen tijd hebben gehad om foto's te maken want we hadden te veel LOL???? :rolleyes:

volgende week ben ik in ieder geval bij de open dag van modelbouw club epe bij de forellen kwekerij. ;)

Ik heb vandaag de maiden gehad van de MB, wou eerst niet starten, hed hem verzopen, wou daarnaa nog niet starten, dit kwam doordat de luchtfilte te vol nog zat met olie en ook de antistatische hoes deels. De motor kon niet "ademen" als het ware. Maar na e.e.a. nagelopen te hebben en de naalden goed hadden afgesteld heeft ie gereden :D

Heb 3/4 tankje op maximaal halfgas gereden om in te rijden, volgende week nog een tankje inrijden en dan gewoon raggen :banana:

Zal foto's posten al ik deze binnen heb gekregen, heb zelf niets geschoten.

Laatst bewerkt:
ik heb vandaag pinkie ff gerepareerd bij mijn schoonouders en ook maar ff meteen 3 tankjes leeg gereden op het weiland.

voor de slash ga ik deze week,stalen aandrijfassen voor bestellen en misschien ook al vast zijn proline schoentjes.
en pinkie moet een nieuw spoilertje,dus die ga ik ook maar bestellen.

Kort filmpje van gister middag... Leuke zandbak waar je met meer dan genoeg personen kan rijden:)
http://img402.imageshack.us/img402/617/awc.mp4

@Manta; moest jij ook bij de Desert Rat body de servo hevel vervangen? Ik merk namelijk op dat de "arm" tegen de binnenkant aankomt. Heb hier nog een ronde schijf liggen die ik er zo nog op ga zetten.

Laatst bewerkt:
De servoarm had ik in de Baja wat korter maar kwam niet tegen de zijkant, dat kan ook niet lijkt mij aangezen de onderbak om het frame zit.
Post eens een foto van wat je bedoelt excact, raakt ie de dan de bovenbody zeg maar?

Laatst bewerkt:
Hier enkele foto's van gisteren.

IMG_8426.jpg

Mooi he zo'n XL bodemplaat, 6cm langer dan de standaard bodemplaat.
IMG_8425.jpg

IMG_8403.jpg

Mijn twee zoontjes aan het kijken.
IMG_8394.jpg

IMG_8385.jpg

IMG_8383.jpg

De carb afstellen, wou niet lopen.
IMG_8376.jpg

Hier liep mijn linker achterwiel van de meenemer af, boutje niet vast gedraaid, raar gezicht al je auto stopt en 1 wiel rold door.
IMG_8392.jpg

Laatst bewerkt:
De onderbak heb ik nog niet, maar hij raakt 'm aan de binnenzijde. Denk dat ik gewoon de hevel een stukje in kort want dat kan iig geen kwaad. Tja...dat filmpje moest er maar even op, is altijd wel leuk:D.

De Senna kap moet ik nog op maat maken daar waar de uitlaat in de weg zit, klein klusje eigenlijk.

Die locatie is echt mooi idd, zeker voor Bigscale, en als er genoeg ruimte is voor Bigsclae dan is er ook genoeg ruimte voor de electro!

Nadeel is dat het een beetje ver rijden is vanuit Zwolle/Kampen.

Laatst bewerkt:
Back