Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Zo, m'n slash 4x4 naderd z'n voltooiing. Net sprong er een klein plastic dingetje weg en ik ben een uur in de kamer aan het zoeken geweest voordat ik hem weer had, aaaaaaaarghgghgh.

Ook is een van m'n 2S lipo's een beetje gaar geworden dus het wordt rustig rijden zaterdag (of kunnen we daar laden?)

Spanning zullen ze wel hebben denk ik voor ons (hoop ik). Neem wel de lader mee, een ImaxB6.

Welk "dingetje" was het dan?

of ik ga een \backbajr maken of ik ga deze body op mijn slash zetten, denk nu dat het de laatste optie wordt.
jconcepts_fordrangerf-250_body_4.jpg

Mooie body, maar wat is een /backbajr?

maar je moet toch nog wel aardig wat aanpassen, misschien als ik ooit nog eens een 4x4 SCT koop dat dan ik mijn slash 2wd wel ombouw ofzo.
speed passion heeft trouwens ook een mooie conversie kit voor de hpi baja

Spanning zullen ze wel hebben denk ik voor ons (hoop ik). Neem wel de lader mee, een ImaxB6.

Welk "dingetje" was het dan?

Op de servo saver van de stuur inrichting zit een plastic ringetje met daaronder een veer. Toen ik deze op een pin wilde schuiven ging dit nogal lastig en toen ik wat meer kracht zetter sprong het ringetje weg (bijna in m'n oog) en via m'n voorhoofd de kamer in. Het duurde een hele tijd voordat ik hem gevonden had (in een doos met speelgoed van de kinderen) :D

Laatst bewerkt:
nou ik heb net nieuwe wielmoeren binnengekregen, want de oude waren versleten? die gingen er in ieder geval vrij makkelijk van af wat ook de laatste keer resulteerde dat er een wiel na een sprong af vloog....

dus ik ben klaar voor zaterdag..... nu het weer nog.:yes:

net bij een andere webshop ook maar wat diffvet besteld, nu hopen dat het op tijd komt
edit: die nieuwe SC10 4X4 is trouwens ook een mooi ding, zit nu naar iemand in de USA te kijken, die de kit bijna live op UTube in elkaar zet

Laatst bewerkt:
ik heb nu de esc maar eens gecalibreerd.

als ik de e-revo aan zette,dan begon hij stotterig achteruit te gaan,en remmen dat deed hij door echt in ene stil te staan,en dan klapte hij voor over.
dus nu de esc gecalibreerd is doet hij het stukken beter (altijd de hele handleiding lezen) :-)

Klopt, na de derde test op de C5 werd ie in eens aardig warm aan de vingers. Rest hoef ik niet te vertellen denk ik, want dat kun je haast wel na gaan:p

In feite hoeft je ontvanger niet voorzien te zijn van foam, het is solid state elektronica, geen bewegende delen, het schudden van de auto zal daar geen invloed op hebben. Maar ik heb er ook een stukje 3M tape foamtape onderzitten hoor, kan geen kwaad ;)

Nee oke, maar hij zat er ook mee vast. Hij kan iig ook zonder foam geen kant op, want dat zag ik gister al;)

edit; Nieuwe velgen zijn besteld.

Laatst bewerkt:
Back