Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Daarom word foamtape ook toegepast, dubbele functie. Zit vast en op een zachte ondergrond die enigzins trillingen tegenhoud.

deze laad met 2000 mAh, de accu is 4600 mA. Dus van leeg naar vol zal ruim twee uur duren. Is een NiMh accu dus max. 2 Ampere laden.

Maar hij is nog halfvol denk ik hoor, laadtijd zal een uurtje zijn. Zal eens bewaken hoelang het duurt straks, kijken hoever die leeg is.

wat wil je weten over trxshop? ik heb nu ook een bestelling staan, gisteren besteld, volgens website nog niet verzonden

wat wil je weten over trxshop? ik heb nu ook een bestelling staan, gisteren besteld, volgens website nog niet verzonden

Had je er al wat vaker iets besteld? Ik heb gisteren ook besteld maar het is nog niet onderweg (ik ben gewoon te verwend met al die websites die het bijna direct op de post gooien, je verwacht het eigenlijk al gewoon de volgende dag :cool:). De reden dat ik het jou vraag was omdat je iemand anders die het vroeg een PB had gestuurd (zie deze link vraag-over-traxxasshop-nl)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb 1 keer eerder iets besteld, dat heeft aardig lang geduurd (2 weken) omdat het niet op vooraad was, toen het er was is het gelijk opgestuurd en de volgende dag lag het pakketje in de receptie van de camping op Ameland, dit is dus ook slechts mijn tweede bestelling

heren,bij deze ff een kleine update m.b.t. aanstaande zaterdag.

We moeten voor het terrein ff verzamelen,
dan bel ik de beheerder,en dan regelt hij het namelijk met de verkeers regelaars.
Ik heb ook de vraag of er stroom aanwezig is,en dat is het geval,maar neem voor de zekerheid wel een verleng snoertje mee.

de kosten,zoals die er nu uitzien bedragen p.p. 5 euro, weet je nog iemand met een degelijke rc off roader,vraag hem of haar dan mee.
hoe meer zielen,hoe meer auto's.

heren zowiezo,tot zaterdag!

ik keek gisteravond nog even naar de slash, kom ik erachter dat een van de shocks lekt....
ik dopje er af schroeven en zat het rubbertje er niet goed op shock opnieuw gevuld en nu maar kijken of het wel goed is gegaan ;)

piet zei gisteravond dat we zaterdag weinig kans op regen hebben!! :D

heren,bij deze ff een kleine update m.b.t. aanstaande zaterdag.

We moeten voor het terrein ff verzamelen,
dan bel ik de beheerder,en dan regelt hij het namelijk met de verkeers regelaars.
Ik heb ook de vraag of er stroom aanwezig is,en dat is het geval,maar neem voor de zekerheid wel een verleng snoertje mee.

de kosten,zoals die er nu uitzien bedragen p.p. 5 euro, weet je nog iemand met een degelijke rc off roader,vraag hem of haar dan mee.
hoe meer zielen,hoe meer auto's.

heren zowiezo,tot zaterdag!

RC Andre uit Glanerbrug gaat er waarschijnlijk ook bij zijn, hij heeft een FG Baja maar zal denkt hij niet rijden.

Arnold, waar ergens voor het terrein? Zou het zo erg druk zijn door die wielerronde dan? Heb er wel zin aan;). Zit alleen nog te wachten op me velgen, want die zouden vandaag binnen moeten komen, maar het nog geen bevestiging gehad van verzenden.

Back