Rijders (offroad) omgeving Zwolle

ik geloof dat het nog best wel druk zal zijn a.s. zaterdag.

ik zal eens ff kijken waar we het beste kunnen verzamelen,de finish is namelijk op de haatlanderdijk dus ik denk dat we ietsje verder in de straat naast de bmx baan moeten gaan verzamelen,dan denk ik dat we zo niemand in de weg staan.

ik zal ff kijken of ik een kaartje kan uploaden.

ik krijg het kaartje er niet op,maar als je op google earth kijkt,dan zie je naast/boven de baan een parkeer terrein met grote tegels en een paar auto's dat is schuin voor de ingang naar de baan.

als we daar verzamelen,dan komt het denk ik wel in orde.

Laatst bewerkt:
@ rolf, als je een vrouw was,had ik je gekust.

geweldig bedankt,

heb je eens voor die beadlocks bij rc racing twente gekeken,misschien heeft erik ze namelijk wel?

Ik denk dat ik zaterdag alleen maar met de slash ga rijden,aangezien ik 1 lipo heb en die in de revo heel snel leeg is,en niet zo veel vermogen geeft.

in de slash knalt hij namelijk lekker,en zal ik ook wel air time behalen.

misschien komt mijn vader ook nog met zijn olympus e-400, hij zal waarschijnlijk niet rijden want ik denk dat ik met zijn slash moet rijden omdat die tranny wel in elkaar zit en die van mijn slash niet

wij krijgen zaterdag te horen waar we mogen parkeren, Henk (de beheerder) regelt het dan met de verkeers regelaars.

ik ben morgen ochten weer online,ik ga nu eten koken (kip siam)

heren jullie kunnen me ook sms-en voor vragen 0624243700

goeie dag luitjes. Misschien kom ik zaterdag ook nog wel langs om die elektro autootjes van de baan te scheuren :p
i love the smell of nitro in the morning

wij krijgen zaterdag te horen waar we mogen parkeren, Henk (de beheerder) regelt het dan met de verkeers regelaars.

ik ben morgen ochten weer online,ik ga nu eten koken (kip siam)

heren jullie kunnen me ook sms-en voor vragen 0624243700

Eet smakelijk, ik heb net nassi sate op ;)

@luppie jouw nitro gaat alleen maar het stof achter mijn slash zien,de rest van de slash krijgt hij niet te zien omdat hij hem niet kan bij houden :-)

mijn autootje is inmiddels wel 12 jaar geloof ik dus best kans dat de brushless met lipo's hem voorbij gaan. we zullen zien (als ik kan natuurlijk). Ow en wanneer jullie accu's leeg zijn gooi ik het tankje weer gewoon vol :p

en dan rij je met de "TRX Slash 2WD + EZRUN 60A + 8.5T@4000KV (EZRUN-3650 Motor) + Turnigy 5000mAh 2S1P 7.4v 30C hardcase pack" ?

even kieken 60A motor en dan gemiddeld 50% gas is 30A met een 5000maH accu is 10 minutjes rijden op half gas. dus 5 minuten vol gas. ik denk dat je aardig veel niet gas geeft wanneer je aan het rijden bent

helaas is dat niet de manier waarop elektro werkt. ik zou bijvoorbeeld op een harde ondergrond kunnen rijden terwijl mijn motor maar 20A gebruikt. en idd de tijden dat je volgas rijd zijn maar heel beperkt want met elektro heb je kracht over

ow vandaar dat ik zo hard ga. het is vol gas of niks.
zal morgen even accu's vol laden en kijken of er nog wat in de tank zit. denk wel dat ik kom.

hoe laat zijn jullie daar?

Back