Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Zo, de eerste post maar weer eens geupdate, gaan er ineens mensen nieuwe auto's aanschaffen, moet niet gekker worden zeg:p

Inkzelf, Ruben Bosman en Johannes weer nieuwe speeltjes erbij.

Wil een ieder even zijn gegevens controleren en via een post even laten weten de ontbrekende gegevens? Ik mis van sommigen nog de frequentie.

ikke is weer terug! :D

na ongeveer 10 km te hebben gefietst heb ik toch al heel wat gezien....
maar ik heb maar 1 (niet zo hele) geschikte locatie
foto:
full

full

en een weg ernaast
full

dit is een plekje naast een parkeerplaats van de camping roggebotsluis.
naast de roggebots sluis

en dit is mijn slash:
full

full

@eric
kan jij anders nog even in zwolle kijken?
misschien kan het wel weer bij dat srv terrein waar we de vorige keer ook hebben gereden.

ik ga nu uitpuffen..... :(

Laatst bewerkt door een moderator:
ikke is weer terug! :D

@eric
kan jij anders nog even in zwolle kijken?
misschien kan het wel weer bij dat srv terrein waar we de vorige keer ook hebben gereden.

ik ga nu uitpuffen..... :(

Ik zal eens zien als ik tijd heb. Welkom terug en rust maar lekker uit:confused:........waarom uitrusten als je vakantie hebt:rolleyes:

Mooie Slash BTW Ruben, ben benieuwd om hem te zien rijden.

Voor diegene die het nog niet opgevallen is, is mijn nickname >ET omgezet door de mods naar Manta. Waarom? Heeft met mijn andere (verwaarloosde) hobby duiken te maken en een zekere tatoeage...:cool:

Jouw gegevens zijn weer up to date in de eerste post Ruben.

ok Manta

ik zal morgen ook ff kijken of ik tijd heb om nog eens even het industrie terrein op te fietsen om daar nog eens te kijken ;)

het was daar op dat gras wel modderig ik heb even gereden en kon daarna een uur poetsen8O

ok Manta

ik zal morgen ook ff kijken of ik tijd heb om nog eens even het industrie terrein op te fietsen om daar nog eens te kijken ;)

het was daar op dat gras wel modderig ik heb even gereden en kon daarna een uur poetsen8O

Het blijft natuurlijk wel Eric he voor de ingewijden onder ons. Over ons gesproken, waar zijn de rest van de rijders gebleven? Jij en ik posten wel maar waar is everybody:eek:

Het blijft natuurlijk wel Eric he voor de ingewijden onder ons. Over ons gesproken, waar zijn de rest van de rijders gebleven? Jij en ik posten wel maar waar is everybody:eek:

wij posten te vaak.....:o

misschien heeft niet iedereen een abonnement op dit draadje??

ik heb jj de bom al ge pb't en die gaat zondag naar die nitro auto school ofzo iets waar hij het de laatste keer over had ;)

en ja de rest????

maarre jij duikt ook? is echt wat voor op een sub meeting laat er nou in oktober eentje zijn in een zwembad! ;)

wij posten te vaak.....:o

misschien heeft niet iedereen een abonnement op dit draadje??

ik heb jj de bom al ge pb't en die gaat zondag naar die nitro auto school ofzo iets waar hij het de laatste keer over had ;)

en ja de rest????

maarre jij duikt ook? is echt wat voor op een sub meeting laat er nou in oktober eentje zijn in een zwembad! ;)

Afgelopen week ALLE duikspullen verkocht, ben opgeleid geweest tot Divemaster en had dus een enorme hoeveelheid duikspullen en dus ook veel dubbel. Voor het laatst in 2005 gedoken in Mexico en Egypte en daarna was ik het wel zat. Van dat geld heb ik de Baja gekocht.

Dus duiken bij de sub's word dan snorkelen:cool: bij de sub's

Afgelopen week ALLE duikspullen verkocht, ben opgeleid geweest tot Divemaster en had dus een enorme hoeveelheid duikspullen en dus ook veel dubbel. Voor het laatst in 2005 gedoken in Mexico en Egypte en daarna was ik het wel zat. Van dat geld heb ik de Baja gekocht.

Dus duiken bij de sub's word dan snorkelen:cool: bij de sub's

kan je dan ook een beetje fotograferen?????
daar heb ik wel een camera voor ;)
als je dat leuk lijkt...:rolling:

ff weer :ontopic:

eric kan jij me weer ophalen???

enne ik heb net dat topic doorgelezen over die rc baan die niet meet mocht dus ik zal een camera meenemen ;) (en een statief!) :pc:

Vandaag deze bouwlocatie gevonden in Stadshagen, gaan we hier heen morgen Ruben?

Het zand is vrij compact, beetje vochtig dus geen stuiffestijn en het asfalt is gloedje nieuw, ik neem de skateramp mee uiteraard.

In neem de Revo mee en de Baja (krijgt dan zijn maiden).

Gaan er verder nog meer mensen mee?

Ik ga vanmiddag naar de zandverstuiving in 't Harde kijken en nog een andere locatie daar om te zien of het rijden daar ook kan.

imag0308.jpg

imag0309.jpg

imag0310.jpg

Laatst bewerkt:
Morgenmiddag om 14:00 uur op die locatie. Ik haal je op om 13:30 Ruben, is dat goed?

Ben net wezen rijden met de E-Revo op de zandverstuiving in 't Harde, heb nog geen twee minuten gereden en de auto valt stil, terwijl ik dichterbij kom zie ik rook onder de kap wegkomen, ik hard rennen want ik dacht dat de LiPo's in de hens aan het gaan waren. Maar nee, niet de LiPo's maar de voorste Titan 550 motor ging in rook op, volledig vastgelopen. Hoe dat nou kan weet ik niet meer ik ga vanavond beide motoren vervangen. Nu word die dus verkocht met nieuwe motoren.

Laatst bewerkt:
Twee Titan 550's besteld, hopen dat ze zsm binnen komen en dan vervangen en dan gaat de E-Revo in de kast tot hij van eigenaar vewisseld.

Morgen dus de Baja uitlaten en Ruben zijn 1/16's :celebrate:

En hoe was het?
Is de baja heel gebleven?

Greetzz,

Ruud

kort antwoord LEUK maar als er meer mensen komen LEUKER!
baja is niet heel gebleven was na 5 minuten zijn achter shock al kwijt.....
en bij mijn 1/16 slash is er iets tussen de tandwielen gekomen ofzo dus die deed het ook niet meer...

PIC'S
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

al met al wel grappig alleen jammer van de schade maar je risico van het vak he! ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
http://img94.imageshack.us/img94/7189/baja.mp4

Hier nog even een filmpje van vanavond op dezelfde plek, het cupje waar de veeras in steekt heeft vanmiddag losgelaten. Aan het einde van het (zeer korte) filmpje zie je de veer los zitten. Vanavond helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet maar zoals op het filmpje te zien is springt hij er weer gemakkelijk uit. Daarna weer vastgezet en toch even een paar minuutjes kunnen rijden tot de Baja belly up ging en de veer er uit sprong. Vanavond alles even vetvrij maken en met compound lijm weer de as in de cup zetten, kijken hoelang het houd. Moet wel een repairkitje aanschaffen want dit houd niet voor altijd zeg maar.

Was weer gezellig en leerzaam vandaag Ruben, op naar de volgende meet maar dan met wat meer animo en meer auto's!

Laatst bewerkt:
Back