Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij de Pitstop Shop. Je kan bij hun op de site niet zien of er voorraad is of niet. Hij zou eigenlijk gisteren geleverd worden maar blijkt nu bij de importeur of zo weg te moeten komen, nog effe geduld hebben dus.
Als ie binnen is post ik wel effe een paar "unboxing" foto's
Kunnen jullie effe meegenieten van mijn nieuwe aanwinst.
Ben aanstaande zaterdag waarschijnlijk de E-Revo kwijt, iemand uit Dokkum wil hem overnemen en komt zaterdag kijken.
Ik moet wel de FG kunnen betalen en de noodzakelijk aanpassingen/upgrades. En zo als het er nu voorstaat red ik dat niet met alleen de verkoop van de Revo. Ik verkoop denk ik toch de Baja, pas de FG helemaal aan naar mijn wensen en van het geld wat overblijft koop ik een MERV .
Als de verkoop vrijdag niet doorgaat is er nog een gegadigde die wil ruilen voor een MERV. Als dat doorgaat verkoop ik de Baja en heb een Bigscale en een 1/16 electro.
zo nog paar dagen en dan weer thuis manta als je nou gaat rijden als je je fg heb meld het dan even ik ben vanaf maandag toch tot einde van de maand thuis..