Rijders (offroad) omgeving Zwolle

SH*T,ik kon het proberen.

Ik heb denk ik mijn lipo vernield,want mijn lader geeft REVERSE POLARISATION aan als ik het balance kabeltje in mijn lader steek.

Komt volgende maand wel een nieuwe lipo en een traxxas Nimh setje

SH*T,ik kon het proberen.

Ik heb denk ik mijn lipo vernield,want mijn lader geeft REVERSE POLARISATION aan als ik het balance kabeltje in mijn lader steek.

Komt volgende maand wel een nieuwe lipo en een traxxas Nimh setje

hmmmm,

ik gebruik gelukkig nog een "plug and play" lader voor lipo's

ik heb net mijn nieuwe lipo aan de lader gelegd, maar bij mij gaat alleen het balancer stekkertje erin :rolleyes:
ik heb ook maar 2 uitgangen 1 voor 2s en 1 voor 3s

zo 1

klik op de afbeelding om te vergroten!
6454-m.jpg
Code:6454Merk:GraupnerOmschrijving:LiPo Balancer Charger 2-3S 12V/230VPrijs:€ 21.00Informatie: LiPo Balancer Charger 2-3S 12V/230V

(hangar)

We gaan volgende week zaterdeg zeker ff knallen.

alleen ff kijken waar,naast de kinderboerderij is gewoon vlak zand dus kun je de eerste keer nog geen schade rijden,maar bij de c1000 kun je weer jumpen. Ik weet niet of manta ook komt met zijn e-revo?

Misschien kom ik wel even en neem de auto's mee, misschien ook effe rijden met de HPI.

Maar heb idd de E-Revo verkocht:(

maar die lader is 12v,das toch veels te zwaar,en ik heb geen 2s balance kabeltje,ik heb een 3s maar daar werkt hij niet goed op en de 2s kabeltjes komen volgende week donderdag weer

Ik ben bij hangar geweest,we hebben mijn lipo doorgemeten en die was in orde,lader er bij gehaald,en wat bleek,lader had ander soort balans stekker,dus een verloopje er in en hij doet het prima,meteen maar een lipo van graupner er bij gehaald,soldeer ik volgende week wel een stekkertje aan.

Probleem dus opgelost!

Mensen een prettig weekend,en Ruben veel plezier morgen met je slash.

Ik ben bij hangar geweest,we hebben mijn lipo doorgemeten en die was in orde,lader er bij gehaald,en wat bleek,lader had ander soort balans stekker,dus een verloopje er in en hij doet het prima,meteen maar een lipo van graupner er bij gehaald,soldeer ik volgende week wel een stekkertje aan.

Probleem dus opgelost!

Mensen een prettig weekend,en Ruben veel plezier morgen met je slash.

Kijk even goed wat de laadstroom is van je LiPo. Stel dat ie met 2s geladen kan worden dan betekend dat, dat je twee maal de amparage van je LiPo mag laden. Dus een LiPo word 1500 mAh die je bij 2s mag laden met 3000 mAh oftewel 3 Ah. Dan is ie dus met 30 minuten vol. 2s is zo'n beetje standaard bij LiPo's en kunnen ze makkelijk hebben.

Met mijn beste kameraad, veel koffie, het nodige aantal peukie's en dom ouwehoren en af en toe een laminaatplaatje leggen. Word een gezellig daggie dus :D

Back