He ruben rij jij met je revo ook nog wel eens met de Nimh accu's?
Ik zoek namelijk iemand van wie ik ze kan over kopen,want ik vind dat makkelijker dan lipo's
is ook wat makkelijker daarom hou ik mijn nimh's nog

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
He ruben rij jij met je revo ook nog wel eens met de Nimh accu's?
Ik zoek namelijk iemand van wie ik ze kan over kopen,want ik vind dat makkelijker dan lipo's
SH*T,ik kon het proberen.
Ik heb denk ik mijn lipo vernield,want mijn lader geeft REVERSE POLARISATION aan als ik het balance kabeltje in mijn lader steek.
Komt volgende maand wel een nieuwe lipo en een traxxas Nimh setje
We gaan volgende week zaterdeg zeker ff knallen.
alleen ff kijken waar,naast de kinderboerderij is gewoon vlak zand dus kun je de eerste keer nog geen schade rijden,maar bij de c1000 kun je weer jumpen. Ik weet niet of manta ook komt met zijn e-revo?
Misschien kom ik wel even en neem de auto's mee, misschien ook effe rijden met de HPI.
Maar heb idd de E-Revo verkocht![]()
morgen ook???????![]()
Ik ben bij hangar geweest,we hebben mijn lipo doorgemeten en die was in orde,lader er bij gehaald,en wat bleek,lader had ander soort balans stekker,dus een verloopje er in en hij doet het prima,meteen maar een lipo van graupner er bij gehaald,soldeer ik volgende week wel een stekkertje aan.
Probleem dus opgelost!
Mensen een prettig weekend,en Ruben veel plezier morgen met je slash.
Nee sorry Ruben, ga de gehele dag laminaat leggen op de kamer van mijn oudste zoon.